لزوم تعطیل شدن تجمعات در جنوب و شرق استان

به گزارش آقای معلم، استاندارکرمان اعمال تدابیرسختگیرانه حتی بالاتر ازطرح محدودیت های هوشمند در راستای جلوگیری از سرایت موج بیماری از استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان را مورد تاکید قرار داد.

لزوم تعطیل شدن تجمعات در جنوب و شرق استان

به گزارش خبرنگاران کرمان؛علی زینی وند در هشتاد و یکمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که با رویکرد منطقه ای جنوب و شرق استان کرمان و ارتباط تصویری با 11 شهرستان جنوبی و شرقی استان به ریاست استاندار کرمان برگزار گردید گفت: موج ناشی از وضعیتی که در استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان به وجود آمده به شهرستان های جنوبی و شرقی کرمان هم رسیده و اگر مراقبت نشود به کل استان سرایت خواهد کرد.

علی زینی وند،با تاکید بر اینکه در نقاط آسیب ،تدابیر سختگیرانه حتی بالاتر از طرح محدودیت های هوشمند به کار گرفته شودافزود: محدودیت های ترددی از سمت سیستان و بلوچستان و هرمزگان به داخل شهرها سختگیرانه و با اثرگذاری بالا باید لحاظ شود.

وی ابراز داشت:فرمانداران هم با استفاده از توان محلی و معتمدان از برگزاری تجمعات جلوگیری کنند،ضمن آنکه دانشگاه های علوم پزشکی بم و جیرفت نیز تقویت و آمادگی کامل امکانات را داشته باشند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه هرگونه تجمع ممنوع است، گفت: در جنوب و شرق استان تجمعات را تعطیل کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 642

به "لزوم تعطیل شدن تجمعات در جنوب و شرق استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تعطیل شدن تجمعات در جنوب و شرق استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید