قیمت باورنکردنی موبایل در کره جنوبی

به گزارش آقای معلم، زومیت نوشت: با اینکه سامسونگ به عنوان یکی از پیشروان بازار گوشی هوشمند در کره جنوبی فعالیت دارد، قیمت گوشی در این کشور به طور میانگین بیشتر از نواحی دیگر است.

قیمت باورنکردنی موبایل در کره جنوبی

سامسونگ از سال ها قبل به عنوان بزرگ ترین برند سازنده گوشی هوشمند از نظر حجم فروش شناخته می گردد؛ بااین حال اپل با فروش گوشی آیفون بیشترین سود را به دست می آورد و به طور میانه گران ترین گوشی های هوشمند را به فروش می رساند. اما قیمت گوشی در کدام کشورها بیشتر از سایر نواحی دنیا است؟

گزارش شرکت تحلیل بازار Technisights نشان می دهد کدام کشور بالاترین میانگین قیمت گوشی هوشمند را دارد. این داده ها نشان می دهد کره جنوبی بالاترین نرخ میانه قیمت فروش گوشی را دارد و به بیان دیگر مصرف نمایندگان در کشور مذکور به طور میانه گوشی های هوشمند را با قیمت بالاتری نسبت به سایر نواحی دنیا خریداری می نمایند.

میانه قیمت فروش گوشی قبلاً در ژاپن بیشتر از سایر کشورها بود اما کره جنوبی در سال 2020 از آن پیشی گرفت و انتظار می رود جایگاهش را حفظ کند.

  • ماه چگونه به وجود آمد؟/ یک پاسخ شگفت انگیز

  • شباهت جالب گوشی نو سامسونگ به آیفون

  • مارک زاکربرگ، مالک فیسبوک و اینستاگرام روی تخت بیمارستان/ عکس

  • ایلان ماسک پاسخ داد/ هوش مصنوعی کدام شغل ها را نابود می نماید؟

کره جنوبی، ژاپن و ایالات متحده به لطف بالاترین میانگین قیمت گوشی هوشمند، برای سازندگان این محصولات اهمیت بسیار بالایی دارند. به هرحال اپل و سامسونگ بر این بازارها حکومت می نمایند و سامسونگ بر بهبود سودآوری ازطریق بخش فروش گوشی های هوشمندش تمرکز نموده است. غول فناوری کره جنوبی گوشی های پیشرفته ای مثل تاشدنی های سری گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 را عرضه می نماید که با قیمتی در محدوده 1000 تا 1800 دلار به فروش می رسند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 آبان 1402 بروزرسانی: 13 آبان 1402 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1238

به "قیمت باورنکردنی موبایل در کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت باورنکردنی موبایل در کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید