غول بازی سازی یوتیوب آموزش می دهد!

به گزارش آقای معلم، زومجی نوشت: ماساهیرو ساکورای، خالق Super Smash Bros کانال یوتیوب خود با نام Masahiro Sakurai on Creating Games را ساخته است تا درباره بازی های ویدیویی صحبت کند.

غول بازی سازی یوتیوب آموزش می دهد!

ماساهیرو ساکورای تازه ترین فرد شناخته شده در صنعت ویدیوگیم است که تصمیم گرفته کانال یوتیوب خود را افتتاح کند. او که خالق مجموعه Super Smash Bros است، در ویدیو معرفی کانال می گوید قرار نیست به استریم بازی بپردازد. وی در عوض راجع به موضوعاتی مانند توسعه بازی ها و مواردی که یک بازی را مجذوب کننده می نماید، صحبت خواهد نمود.

ساکورای می گوید: به طور معمول از من خواسته می گردد در مدارس بازی سازی سخنرانی کنم و درحالی که من فکر می کنم ایده خوبی است، اما چنین سخنرانی هایی به دست تعداد محدودی خواهد رسید. من بعلاوه متوجه شده ام با اینکه حضور در کنفرانس های توسعه دهندگان مثل GDC یا CEDEC برای مفاهیم تکنیکی خوب است، اما آن ها همواره برترین انجمن ها برای صحبت در خصوص تئوری طراحی نیستند.

ایشان اضافه نمود که ویدئوهای وی نسبتا کوتاه خواهند بود و بین 2 تا 5 دقیقه زمان خواهد داشت. بعلاوه این کانال پروژه شخصی ساکورای است و او از آن درآمدزایی نخواهد نمود. به علاوه ویدیوها هم به زبان ژاپنی و هم به زبان انگلیسی منتشر خواهند شد. در خصوص محتوای مربوط به شرکت نینتندو، ساکورای می گوید مواردی مثل اسناد طراحی و توسعه بازی های Smash Bros را که نوشته است، با مخاطب ها به اشتراک می گذارد. طبیعی است که برای چنین کاری او از نینتندو اجازه کسب نموده است.

او دوباره هدفش از ساخت کانال Masahiro Sakurai on Creating Games را تکرار می نماید و امیدوار است چگونگی توسعه بازی را به بینندگان آموزش دهد و الهام بخش دیگران باشد. بعلاوه این کانال در دسترس عموم قرار گرفته است و مهم نیست در صنعت بازی حضور داشته باشید یا خیر. او می گوید: امیدوار است این کار روزی بتواند باعث افزایش تعداد سازندگان بگردد. این کار باعث افزایش بازی های مجذوب کننده برای بازی کردن به وسیله همه ما است.

این بازی ساز تحسین شده پیش تر اعلام نموده بود که فعلا برنامه ای برای فراوری دنباله Super Smash Bros. Ultimate ندارد. اما اگر نینتندو به ساخت چنین اثری چراغ سبز نشان بدهد و آن را به ساکورای پیشنهاد کند، در خصوصش فکر خواهد نمود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1069

به "غول بازی سازی یوتیوب آموزش می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول بازی سازی یوتیوب آموزش می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید