عودت 270 خودرو شهرهای قرمز و نارنجی از کرمانشاه به شهرهای مبدا

به گزارش آقای معلم، خبرنگاران/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا به امروز(28 اسفند تا پنجم فروردین) 270 دستگاه خودرو مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی که قصد ورود به کرمانشاه و دیگر شهرستانهای استان را داشتند به شهرهای مبدا خود عودت داده شدند.

عودت 270 خودرو شهرهای قرمز و نارنجی از کرمانشاه به شهرهای مبدا

سرهنگ محمد حیدری گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خودروهایی که پلاک آنها مربوط به شهرهای با شرایط کرونایی قرمز یا نارجی است، حق سفر به دیگر مناطق را ندارند.

وی اضافه نمود: علاوه بر عودت 270 دستگاه خودروی شهرهای قرمز و نارنجی، ممکن است خودروهای دیگر متعلق به این شهرها به صورت سیستمی و پایش های تصویری شناسایی و اعمال قانون شده باشند.

حیدری در ادامه از افزایش 93 درصدی ترددهای جاده ای در استان اطلاع داد و گفت: بیشترین ترددها در محورهای کرمانشاه - صحنه و کرمانشاه - اسلام آبادغرب انجام شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین با بیان اینکه از شروع طرح نوروزی پلیس راه (28 اسفند) تا به امروز سه فقره تصادف فوتی در محورهای استان اتفاق افتاده که منجر به جان باختن سه نفر شده است، گفت: آمار فوتی ها با مدت مشابه سال قبل برابری می نماید.

وی همچنین از وقوع 74 فقره تصادف جرحی و زخمی شدن 154 نفر اطلاع داد و گفت: تعداد مجروحان 32 درصد رشد داشته است.

حیدری در انتها با اشاره به استقرار 100 گشت پلیس در محورها و جاده های استان گفت: خودروهای متخلف که حین سفر مرتکب دو تخلف حادثه ساز شوند به مدت 72 ساعت توقیف می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 523

به "عودت 270 خودرو شهرهای قرمز و نارنجی از کرمانشاه به شهرهای مبدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عودت 270 خودرو شهرهای قرمز و نارنجی از کرمانشاه به شهرهای مبدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید