ساپینتو: فکر کنم داوران عاشقم هستند!

به گزارش آقای معلم، استقلال با رجحان یک بر صفر مقابل طرفدار در استادیوم دستگردی، اختلاف دو امتیازی با پرسپولیس را در صدرجدول حفظ کرد.

ساپینتو: فکر کنم داوران عاشقم هستند!

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال بعد از اتمام سه جلسه محرومیت و پیروزی تیمش در نشست خبری گفت: به خاطر سه امتیاز خیلی خرسند هستیم. در نیمه اول بازی در کنترل ما بود. می توانستیم حداقل سه گل بزنیم. نیمه دوم حریف ریسک های زیادی انجام داد و محکم آغاز کرد. تیمشان سرحال شد و سه تعویض انجام دادند. با ارسال توپ های مستقیم به روی دروازه برای ما مشکل ایجاد کردند. طرفدار خوب جنگید و به خوبی دوید. رفتار خوبی از تیم طرفدار دیدم. طرفدار کار را برای ما سخت نموده بود.

سرمربی استقلال یادآور شد: حتی در نیمه دوم هم که خوب ظاهر نشدیم، در اخر بازی رقابتی شده بود. به تیم طرفدار تبریک می گویم؛ خوب بازی کردند. به سرمربی طرفدار تبریک می گویم. طرفدار یک تیم جنگنده است و با تمام وجود بازی می نماید. نیمه دوم برای ما سخت بود، اما در کل بازی لیاقت کسب سه امتیاز و پیروزی را داشتیم.

وی درباره دریافت کارت زرد از داور مسابقه گفت: نمی دانم چرا کارت زرد گرفتم؟ این مساله را نفهمیدم. شاید عاشقم هستند و دوستم دارند. با داور اول و چهارم هم صحبت نکردم. با کادرفنی خودم صحبت می کردم. این مساله ای است که باید بدانم. البته می دانم!

ساپینتو درباره تبادل نظر با بهزاد غلامپور و دریافت کارت زرد از داور و صحبتی که با ساکت الهامی داشت و او را در آغوش گرفته بود، گفت: داشتم با دستیار خودم صحبت می کردم. با همه صحبت می کردم. نمی دانم؛ نباید با کادرفنی خودم صحبت کنم؟ به خاطر این است؟ (که کارت زرد گرفت) فکر کنم فقط می توانم با خودم صحبت کنم.

سرمربی استقلال درباره صحبت با الهامی گفت: آقای الهامی مثل من احساسی است. ما 90 دقیقه جنگیدیم و به هم احترام گذاشتیم. این چیزی است که من دوست دارم. هر کسی با احترام از تیم خود دفاع می نماید.

وی درباره اینکه پیش از این با طرفدار در دوران پیش فصل بازی نموده بود و امروز چه تفاوتی را شاهد بود؟ گفت: این یک بازی متفاوت بود. آن بازی مربوط به ابتدای فصل بود. بازی در ابتدای فصل با بازیکنان متفاوتی بود. آن زمان یک بازی محبت آمیز در فکر بازیکنان نبود. می دانستیم که طرفدار یک تیم رقابتی است.

ساپینتو درباره کسب 22 امتیاز تا هفته یازدهم و اقداماتی که در صورت برگشت به گذشته می توانست در هفته های گذشته انجام دهد و در صدر جدول قرار گیرد گفت: فقط داوری! تا الان باید 28 امتیاز کسب می کردیم. باید 6 امتیاز بیشتر کسب می کردیم. لیگ برای همه سخت است. برای ما، سپاهان و پرسپولیس کار سخت است. این آغاز کار است. یک سوم فصل را کار کردیم. دو سوم از فصل و کار ما مانده است. قسمت سخت کارمان مانده است. قسمت دوم لیگ برتر سخت تر از قسمت اول است. هنوز حرف های زیادی برای گفتن داریم.

سرمربی استقلال درباره کیفیت چمن استادیوم دستگردی و درخواست استقلال برای بازی در استادیوم آزادی گفت: قبلا اینجا تمرین نموده بودیم. بدتر بود، اما خوب شده بود. امروز چمن خوب بود. فکر می کنم زمین امروز شرایط خوبی داشت.

او درباره شرایط صالح حردانی و ابوالفضل جلالی که ملی پوش هستند، اما کمتر برای تیم او بازی می نمایند و راه چاره او برای نتیجه گرفتن تیمش و اینکه این بازیکنان فرصت حضور در جام جهانی را داشته باشند گفت: به هر دو اعتماد صد درصدی دارم. آن ها را دوست دارم. دو دفاع راست و دو دفاع چپ دارم که همه خوب هستند. نمی توانم همه را وارد زمین کنم. اعتمادم به همه یکسان است. همه بازی می نمایند و به تیم هم یاری خواهند کرد. یک فصل بزرگ در پیش داریم. اینطور نیست که اگر بازی ننمایند به تیم ملی نمی روند. آن ها در تیم ملی هستند. اگر بتوانیم بازیکنان بیشتری به تیم ملی بدهیم خرسند می شوم. نه تنها این دو نفر، بلکه همه می خواهند بیشتر بازی نمایند.

ساپینتو در واکنش به اینکه آیا دوست داشت قبل از جام جهانی بتوانند در داربی به میدان بروند گفت: دوست داشتم الان در داربی بازی کنیم. این یک شگفتی برای من است. دوست داشتم الان بازی می کردیم، اما این اتفاق رخ نداد.

وی در واکنش به اینکه تیم ملی چه نتیجه ای در جام جهانی می گیرد گفت: تیم ملی با اسکوچیچ هم خوب کار نموده بود. تیم ملی با کارلوس کی روش هم خوب کار می نماید. در مقابل دو تیم خیلی قوی بازی کردند. باید بگذارند تیم ملی کار خود را کند و همه به تیم ملی انرژی مثبت بدهند.

سرمربی تیم ملی درباره آخرین بازی تیمش در سوپرجام و احتمال موفقیت تیمش در شهر کرمان و کسب قهرمانی برای استقلال گفت: ما خیلی مثبت فکر می کنیم. سوپرجام یک بازی فرق دارد. این یک فینال است. هم برای آن ها و هم برای ما سخت خواهد بود. باید سرمان بالا باشد که پیروز شویم.

منبع: فرارو
انتشار: 6 آبان 1401 بروزرسانی: 6 آبان 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1100

به "ساپینتو: فکر کنم داوران عاشقم هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: فکر کنم داوران عاشقم هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید