سازنده تلفن همراه در پی رقابت با مرسدس بنز و آئودی! ، عکس

به گزارش آقای معلم، به تازگی تصاویر رسمی فضای داخلی خودروی هوشمند هوآوی به نام استلاتو S9 منتشر شده است. این خودروی لوکس چینی قصد رقابت با بزرگانی مانند آئودی A8 و مرسدس بنز S کلاس را دارد.

سازنده تلفن همراه در پی رقابت با مرسدس بنز و آئودی! ، عکس

امیرمسعود عابدین- استلاتو S9 برای رقابت با خودروهای درجه یک آلمانی مانند آئودی A8 و مرسدس بنز کلاس S طراحی شده، با این تفاوت که کاملاً الکتریکی است. این خودرو روی پلتفرم تورینگ ساخته شده و از سیستم شاسی تورینگ استفاده می نماید. علاوه بر این، S9 اولین خودرویی خواهد بود که از سیستم رانندگی هوشمند Qiankun ADS 3.0 هواوی و سیستم هارمونی OS آن استفاده می نماید. طبق ادعای مدیران این خودروساز، استلاتو کمترین مقاومت در برابر باد را در بین سدان های لوکس دارد. استلاتو S9 به جای آینه، از دوربین های جانبی استفاده می نماید.

استلاتو S9 از طراحی Inside-Out استفاده می نماید که داخل و خارج را با یکدیگر ادغام و به حداکثر رساندن فضای کابین یاری می نماید. ابعاد این خودرو 5160، 1987 و 1486 میلی متر و فاصله بین دو محور آن 3050 میلی متر است.

فضای داخلی از طرح رنگ بژ و پیکربندی چهار نفره استفاده می نماید. کابین خودرو دارای یک فرمان چرمی سه پره، یک صفحه نمایش مرکزی شناور بزرگ و یک نمایشگر کیلومتر شمار است. سیستم صوتی ویژه هواوی نیز در این خودرو وجود دارد.

ردیف عقب با صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی و تنظیم عملکرد صندلی ها و بعلاوه تهویه مطبوع و پنل شارژ بی سیم همراه می گردد. هر چهار صندلی خودرو مجهز به سردکن، گرم کن و ماساژور هستند. بعلاوه هر چهار شیشه کناری مجهز به شیشه های دولایه عایق صدا هستند.

این خودرو در دو نسخه تک موتوره و دو موتوره عرضه می گردد. همه مدل ها از یک موتور الکتریکی 304 اسب بخاری TZ210XYA03 تولیدشده به وسیله شرکت Huawei Digital Power Technology در محور عقب استفاده می نمایند. نسخه های دو موتوره، یک موتور 211 اسب بخاری را به محور جلو اضافه می نمایند. برای این خودرو بسته های باتری با ظرفیت های 79.9 کیلووات ساعت و 97.6 کیلووات ساعت ارائه می گردد که محدوده برد 665 کیلومتر، 672 کیلومتر، 721 کیلومتر و 816 کیلومتر (بر اساس چرخه CLTC) را فراهم می نماید.

یکی از نقاط قوت مهم این خودرو، سیستم Qiankun ADS 3.0 هوآوی خواهد بود؛ این سیستم به خودرو اجازه می دهد تا به طور واقعی موانع و سناریوها را مانند یک انسان درک کند.

پیش فروش این خودرو با محدوده قیمت تقریبی 62 تا 76 هزار دلار (معادل 3 میلیارد و 780 میلیون تا 4 میلیارد و 640 میلیون تومان) باز شده است.

منبع: carnewschina

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 تیر 1403 بروزرسانی: 14 تیر 1403 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1255

به "سازنده تلفن همراه در پی رقابت با مرسدس بنز و آئودی! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازنده تلفن همراه در پی رقابت با مرسدس بنز و آئودی! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید