ریزش آوار و حریق در یک ساختمان دو طبقه

به گزارش آقای معلم، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از ریزش آوار و حریق در یک ساختمان دو طبقه اطلاع داد.

ریزش آوار و حریق در یک ساختمان دو طبقه

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزراش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جلال ملکی درباره جزئیات حادثه ریزش ساختمان گفت: در ساعت 19:35 دقیقه یک مورد حادثه احتمال آوار واقع در محله صالح آباد غربی، خیابان گودرزی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله در ابتدا دو ایستگاه برای آنالیز به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل حادثه قطعه زمین گودبرداری شده به وسعت حدودا 120 متر بود که در مجاورت آن املاکی واقع شده بود. در سمت شرقی این زمین یک ساختمان دو طبقه روی همکف واقع شده بود که طبقه همکف آن کاربری فروش پلاستیک و عروسک فروشی داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در این مغازه حجم بسیار زیادی از اجناس نگهداری می شد، همچنین در طبقه دیگر نیز انبار این مغازه بود ظاهراً به علت گودبرداری که در مجاورت این ساختمان اجرا شده بود صداهایی در این ساختمان شنیده می شده و ترک هایی ایجاد شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان با حضور در محل متوجه خطر شدند و بلافاصله دستور تخلیه این ساختمان و ساختمان های اطراف را دادند، اعلام کرد: متاسفانه بعضی از مالکان مقاومت می کردند اما به هر طریقی در دقایق اولیه این افراد از ساختمان خارج شدند. در حین ایمن سازی به یک باره تمام ساختمان ضلع شرقی تخریب شد و اگر این افراد به توصیه های آتش نشانان گوش نمی کردند قطعا افرادی زیر آوار بودند.

وی یادآور شد: خوشبختانه هیچ کس در این حادثه مصدوم نشده و تلفات جانی نداشتیم. بلافاصله بعد از ریزش آوار به علت شکست علمک گاز و انباشت زیر آوار آتش سوزی مهیبی رخ داد و با توجه به این که این مغازه و انبار آن محل نگهداری اجناس پلاستیکی بود حجمی از آتش متصاعد شد.

ملکی گفت: عملیات شروع شد و چند ایستگاه کمکی دیگر نیز در محل حاضر شدند. در حال حاضر حریق اطفا شده و نیروها در حال ایمن سازی محل هستند. از هموطنان خواهش می کنیم به توصیه فرماندهان در محل حوادث گوش نمایند.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 125

به "ریزش آوار و حریق در یک ساختمان دو طبقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش آوار و حریق در یک ساختمان دو طبقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید