رونمایی از گوشی زیبا و مقاوم Armor 12 5G

به گزارش آقای معلم، کمپانی اوله فون Ulefone که در زمینه ساخت گوشی های هوشمند مقاوم و با ویژگی های خاص فعال است، چند روز پیش رسماً گوشی هوشمند و مقاوم Armor 12 5G را معرفی کرد. این گوشی به علت مشخصات برجسته و قیمت رقابتی، از همان ابتدا با استقبال زیادی از جانب کاربران روبرو شد و دیدگاه های مثبت زیادی درباره آن منتشر شد. این دستگاه اکنون برای پیش خرید با قیمت 199.99 دلار آمریکا، به وسیله فروشگاه اینترنتی AliExpress در دسترس قرار گرفته است.

رونمایی از گوشی زیبا و مقاوم Armor 12 5G

به گزارش خبرنگاران، گوشی هوشمند Ulefone Armor 12 5G که بسیار زیبا ساخته شده، طراحی نوی با عنصر حرف انگلیسیX را در خود جای داده که در چندین نقطه از دستگاه حک شده است. علاوه بر این، گوشی نو اوله فون با تراشه قدرتمند DImensity 700 5G همراه خواهد بود که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می گردد. این گوشی بعلاوه به یک صفحه نمایش عظیم 6.52 اینچی با بریدگی قطره ای شکل برای دوربین سلفی مجهز شده است که می تواند یک تجربه بصری بالا را در دسترس کاربران قرار دهد. بعلاوه این صفحه نمایش، می تواند رزولوشن 1600 در 720 پیکسل را ارائه دهد.

این تلفن هوشمند دارای باتری 5180 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی است. در بخش دوربین، گوشی هوشمند Ulefone Armor 12 5G به یک ماژول دوربین چهارگانه در عقب مجهز است که از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسل، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسل، لنز ماکرو 2 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسل پشتیبانی می نماید تا جلوه های طبیعی تری را به عکس های شما اضافه کند. در قسمت جلو هم این گوشی مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی f/2.2 برای گرفتن عکس های سلفی و تماس های ویدئویی است.

گوشی هوشمند Ulefone Armor 12 5G یک ویژگی قابل توجه هم دارد و آن این است که این گوشی دارای یک افزودنی ضد باکتریایی مبتنی بر یون نقره است تا کاربران را از ابتلا به میکروب های ناخواسته دور نگه دارد. این قابلیت به ویزه در دوران همه گیری ویروس کرونا که سراسر دنیا را دربر گرفته است می تواند تا حدودی کاربران گوشی های همراه را در استفاده از دستگاه های خود، مطمئن تر کند. به هر حال این گوشی از مشخصات دیگری همانند وجود دو بلندگوی HiFi که باعث افزایش تجربه صدا می گردد، سنسور اثر انگشت، NFC و سیستم ناوبری چهارگانه هم بهره می برد. علاوه بر این باید اشاره نمود که این تلفن همراه با سیستم عامل اندروید 11 اجرا می گردد.

گوشی هوشمند Ulefone Armor 12 5G از اوایل هفته جاری تا تاریخ 27 آگوست (5 شهریور ماه) به وسیله فروشگاه اینترنتی AliExpress برای پیش خرید در دسترس علاقمندان خواهد بود. به گزارش خبرنگاران، بر اساس اطلاعات فروش این محصول، 500 خریدار اول 80 دلار کوپن تخفیف دریافت می نمایند اما سایر کاربران می توانند دستگاه را با قیمت 279.99 دلار خریداری نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر، کاربران علاقه مند می توانند به وب سایت رسمی این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایند.

منبع: Gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 713

به "رونمایی از گوشی زیبا و مقاوم Armor 12 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گوشی زیبا و مقاوم Armor 12 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید