رونمایی از جانور وحشی شورولت

به گزارش آقای معلم، بزرگترین خبر نمایشگاه SEMA 2021 امسال، شاید معرفی کانسپت نو و رادیکال Chevy Beast (جانور) از سوی خودروسازی شورولت بود که از موتور سوپرشارژر 6.2 لیتری LT4 V8 این خودروساز استفاده می کند که دارای قدرت 650 اسب بخار و گشتاور 650 پوند فوت است.

رونمایی از جانور وحشی شورولت

به گزارش خبرنگاران، این آفرود سوپرشارژر که بر اساس خودوری Chevy Silverado 1500 تولید شده، برای نمایش توانایی های تیم آفرود شورولت پرفورمنس ساخته شده و از طریق این خودروساز به عنوان چشم اندازی برای یک بعد تازه از توانایی های این برند توصیف شده است. این شرکت برای نمایش این خودرو در ابتدا رویدادی را در شهر لاس وگاس آمریکا تدارک دید تا مراسم رونمایی از Chevy Beast را به صورت زنده نیز به اجرا دربیاورد.

همانگونه که اشاره شد، Chevy Beast بر اساس شاسی Chevy Silverado 1500 ساخته شده است و از موتور سوپرشارژر 6.2 لیتری LT4 V8 این خودروساز استفاده می کند که دارای قدرت 650 اسب بخار و گشتاور 650 پوند فوت است. موتور LT4 با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک GM در Beast جفت شده است که به جعبه انتقال دو سرعته متصل است.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته Chevy Beast سیستم تعلیق آن است که از کمک فنر های طویل و یک قسمت عقب پنج لینک تازه ساخته شده است. این خودروساز می گوید که این آفرود دارای راستا 91 اینچی گسترده تر است که به هندلینگ پایدارتر و کنترل بهینه راننده در حین رانندگی با سرعت بالا در خارج از جاده کمک می کند. این خودرو بر روی لاستیک های بزرگ 37 اینچی آفرود سوار می شود که روی چرخ های 20 اینچی مهره ای نصب شده اند که سیستم ارتقا یافته Big Brake شورولت پرفورمنس را در خود پنهان می کند.

در داخل، جانور وحشی شورولت دارای یک طراحی مینیمالیست و کاربردی است که شامل چهار جایگاه پرفورمنس Recaro با مهار های چهار نقطه ای و همچنین دو صفحه نمایش LCD با قطر هفت اینچ است که عملکرد خودرو و داده های عملکردی را به راننده ارائه می دهد. همچنین ارتفاع بدنه رول در های لوله ای به کاهش وزن خودرو کمک می کنند که آن ها نیز بر اساس طراحی مینیمالیستی بیرونی و داخلی ایجاد شده اند.

یک جفت لاستیک زاپاس در عقب خودرو نصب شده است، در حالی که یک نوار چراغ LED آفرود ساخته شده از Baja Designs سقف را تزئین کرده است. شورولت می گوید جانور به گونه ای طراحی شده است که تقریباً هیچ اورهانگ جلو و عقب نیز نداشته باشد، و حداکثر زاویه حرکت و نزدیک شدن خودرو را برای عبور از سطوح شیب دار اعمال می کند. به گزارش خبرنگاران، جف تراش، مدیر برنامه جنرال موتورز در این خصوص گفت: هیچ چیز دیگری مانند The Chevy Beast وجود ندارد. این خودرو عملکرد و توانایی زیادی را ارائه می کند، که آن را در فتح زمین های ناهموار ماهر می سازد. او اضافه کرد: خودروی مفهومی Chevy Beast استاندارد تازهی را برای عملکرد خارج از جاده ایجاد می کند.

تصاویر آفرود مفهومی Chevy Beast

منبع: gmauthority

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 841

به "رونمایی از جانور وحشی شورولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از جانور وحشی شورولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید