رندرهای اولیه و بعضی از مشخصات گلکسی واچ FE سامسونگ فاش شد

به گزارش آقای معلم، ماه گذشته یک ساعت هوشمند ناشناخته از با شماره مدل SM-R861 در وب سایت صدور گواهینامه FCC دیده شد و بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که این ساعت هوشمند، گلکسی واچ FE سامسونگ است. اکنون اما در همین زمینه رندرها و بعضی از مشخصات این ساعت هوشمند گلکسی واچ FE سامسونگ در شبکه های مجازی فاش شده که در ادامه به آنالیز آن ها می پردازیم.

رندرهای اولیه و بعضی از مشخصات گلکسی واچ FE سامسونگ فاش شد

یک منبع موثق در دنیای تکنولوژی که با نام کاربری Sudhanshu1414 شناخته می گردد، در شبکه اجتماعی X جزئیاتی مجذوب کننده از ساعت هوشمند نو سامسونگ را به اشتراک گذاشته است. تصاویر و اطلاعات فاش شده مدل 40 میلی متری گلکسی واچ FE را نشان می دهند که در سه رنگ مجذوب کننده آبی، مشکی و صورتی طراحی شده اند. آن طور که از این رندرها به نظر می رسد، ساعت هوشمند گلکسی واچ FE طراحی شبیه به گلکسی واچ 4 این برند دارد. بعلاوه نمایشگر گلکسی واچ FE دارای حاشیه های ضخیمی هستند.

این افشاگر ظاهراً یک سری از مشخصات فنی گلکسی واچ FE سامسونگ را نیز فاش نموده است. بر همین اساس، این گجت پوشیدنی نو سامسونگ احتمالاً از نمایشگر 1.2 اینچی از جنس AMOLED با رزولوشن تصویر 396 در 396 بهره می برد. در قلب این ساعت هوشمند نو، چیپست اگزینوس W920 واقع شده است که با دو هسته پردازشی و فرکانس کاری 1.18 گیگاهرتز، قدرت محاسباتی لازم را فراهم می آورد. گلکسی واچ FE سامسونگ احتمالاً به لطف 1.5 گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره سازی 16 گیگابایتی، تجربه ای روان و کارآمد در پردازش داده ها ارائه می دهد. علاوه بر این، به نظر می رسد که این دستگاه با رابط کاربری One UI 5 Watch که بر اساس WearOS ساخته شده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این ساعت هوشمند نو سامسونگ انرژی خود را از جانب یک باتری با ظرفیت 247 میلی آمپرساعتی تأمین می نماید که با یک بار شارژ می تواند تا حدود 30 شارژدهی داشته باشد. بعلاوه گفته می گردد که این گجت پوشیدنی مالی سامسونگ با گوشی های مجهز به اندروید 11 و یا بالاتر سازگاری خواهد داشت. برای افزایش استحکام، گلکسی واچ FE دارای گواهی نظامی MIL-STD-810H خواهد بود و می تواند تا عمق 50 متری آب (معادل فشار 5 اتمسفری) مقاومت کند.

از دیگر ویژگی های ذکر شده در خصوص این ساعت می توان به داشتن قابلیت مکالمه، NFC، بلوتوث نسخه 5.0، وای فای و سنسور اپتیکال پایشگر ضربان قلب اشاره نمود. طبق ادعای افشاگر دیگری به نام MysteryLupin، ساعت هوشمند نو سامسونگ با قیمت 199 یورو (199 دلار) عرضه خواهد شد.

منبع: AndroidAuthorities

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 خرداد 1403 بروزرسانی: 16 خرداد 1403 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1251

به "رندرهای اولیه و بعضی از مشخصات گلکسی واچ FE سامسونگ فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای اولیه و بعضی از مشخصات گلکسی واچ FE سامسونگ فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید