خرید آفتابگیر تبلیغاتی خودرو

به گزارش آقای معلم، یکی از آیتم های پرطرفدار در هدایای تبلیغاتی، آفتابگیر تبلیغاتی می باشد. آفتابگیر خودرو از وسایلی است که هر شخصی در ماشین خود به ویژه در فصل تابستان به آن احتیاج دارد و استفاده زیادی مخصوصا برای افرادی که پارکینگ مسقف ندارند، دارد.

خرید آفتابگیر تبلیغاتی خودرو

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تعداد کم از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

آفتابگیر تبلیغاتی یکی از لوازم جانبی که برای هر خودرو لازم ضروری است، آفتابگیر می باشد که با نصب آن هم می توان از تابش مستقیم نور آفتاب به اتاق خودرو جلوگیری کرد و هم به سلامتی و رفاه سرنشینان خودرو یاری کرد. آفتابگیر تبلیغاتی خودرو با چاپ آرم و لوگوی تبلیغاتی کالای شما بهترین و ارزان ترین تبلیغات محسوب می شود. لئونارد بری اسطوره بازاریابی می گوید: تا می توانید به کاربران و مشتریان خود نفع برسانید و یا در جهت کم کردن ضرر آن ها قدم بردارید. حالا می توانید این گفته بری را با اثر آفتابگیر مقایسه کنید. شما با هدیه دادن یک آفتابگیر تبلیغاتی به مشتریان خود، در حقیقت به آن ها سود می رسانید و از ضرر رسیدن به آن ها نیز جلوگیری می کنید. با وجود ساده بودن این هدیه کاربردی و خوب اما فرایند تهیه آن احتیاج به وقت شناسی دارد. توصیه می کنیم خیلی زودتر از زمان کمپین بازاریابی تان برای تهیه آن اقدام کنید.

چرا یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی آفتابگیر خودرو است ؟

یکی از پرفروش ترین کالاهایی که در هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد آفتابگیر تبلیغاتی خودرو است. زمانی که شما می خواهید برای برند و نام تجاری خود تبلیغ کنید، به فکر یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت هستید و سعی دارید با کمترین هزینه محصول خود را برای دیگران ارائه کنید. شاید در زمان های قدیم تنها از رسانه ها کار تبلیغات را انجام میدادند و بعدها به مرور زمان با استفاده از هر ابزاری که بتوان آن را برای استفاده به مردم هدیه کرد، رسیدند. آفتابگیر اتومبیل و سایه بان رودری ماشین یکی از بهترین و در معرض دیدترین انواع هدایای تبلیغاتی می باشند . در بهترین مکان یعنی بر روی اتومبیل نصب شده و در تمامی مکان های عمومی نام برند و لوگوی شما را به نمایش در می آورند. تبلیغاتی که از سال های قبل مرسوم بوده است، تبلیغ از طریق سررسید، اتوماتیک، لوازم خانگی، لیوان و … بوده است اما این وسایل به دلیل کاربرد محدودی که دارند نمی توانند تبلیغات گسترده ای را شامل شوند.

مشاهده قیمت آفتابگیر

معمولاً افرادی که دارای خودرو هستند، جهت جلوگیری از نفوذ اشعه خورشید به داخل ماشین، از ابزاری به نام آفتابگیر استفاده می کنند. داریم به تابستون نزدیک میشیم و یک مشکل اساسی بخصوص در مسافرت اینه که آفتاب سرنشینان توی ماشین بخصوص بچه ها رو کلافه میکنه و ایده دودی کردن شیشه خوبه ولی من خوشم نمیاد(چون شنیدم جریمه داره) بهترین راه چاره استفاده از آفتابگیر ماشین میباشد. دلایل اصلی و مهمی برای استفاده کاربران و صاحبین خودرو از آفتابگیرهای تبلیغاتی وجود دارد اولین دلیل جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و افزایش دمای داخل کابین اتومبیل که گاهی در روزهای گرم تابستان بسیار آزار دهنده است و آنقدر حرارت داخل ماشین بالا میرود که نفس کشیدن را سخت نموده و حتی نمیتوان به فرمان اتومبیل دست زد پس آفتابگیر اتومبیل یاری بسیار زیادی به کاهش دما و ایجاد سایه داخل خودرو می نماید. با صرف هزینه اندک برای چاپ آفتابگیر تبلیغاتی و دادن این هدیه مفید به مشتریان خود می توانید یک شیوه بازاریابی مناسب برای کسب و کار خود فراهم کنید

چرا داشتن آفتابگیر ماشین میتواند بازاریابی شما را دگرگون کند ؟

به دلیل اینکه امروزه بر تعداد خودروها افزوده شده است، تهیه و داشتن یک آفتابگیر تبلیغاتی از امور مهم به شمار می آید. قیمت آفتابگیر تبلیغاتی ماشین در کیفیت و جنس آفتابگیر تاثیر بسزایی دارد به این صورت که چاپ آفتابگیر تبلیغاتی باعث می شود که هزینه تبلیغات روی سایبان اتومبیل براحتی برای تبلیغ دهنده در بیاید. آفتابگیر ماشین مانند یک بیلبورد تبلیغاتی محصول و برند شما را به مخاطب معرفی میکند و بیشتر افرادی که از وسیله نقلیه استفاده میکنند به آفتاب گیر برای شیشه های جلوی خودرو احتیاج دارند. انواع آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می شوند بطور دائم و همیشگی و حتی در حین حرکت اتومبیل تابلوهای تبلیغاتی دائمی و سیاری را برای شما ایجاد می کنند که با توجه به قیمت این هدایای تبلیغاتی یکی از اثرگذارترین و مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات را در میزان اثربخشی و گستردگی نمایش برای شما به ارمغان می آورند. آفتابگیر تبلیغاتی به دو دسته تقسیم می شود:

1- می توان به فنر داخل آن اشاره کرد که در نگاه اول برای مشتری قابل درک نیست که طول عمر فنر بستگی به قطر آن دارد.

2- نوار دوخته شده دور فنر است که به اصطلاح نوار بشور و غیربشور میگویند که در قیمت و کیفیت تاثیر مهمی دارد.

استفاده از آفتابگیر اتومبیل تبلیغاتی در بین مشتریان در ماه های اولیه سال و اغلب در تابستان بیشتر رواج پیدا می نماید. شما می توانید از آفتابگیر تبلیغاتی نسبت به نوع ماشین خود برای جلوگیری از نور خورشید که در بالاترین درجه گرما در تابستان است، بهره ببرید. انواع دیگری از آفتابگیرهای خودرو بصورت ثابت و غیر قابل انعطاف نیز وجود دارند که برای شیشه عقب خودرو از آنها استفاده میشود که البته برای راحتی دید راننده جنس آن از پارچه های توری انتخاب میشود تا جلوی دید راننده را نگیرد. برخی دیگر از انواع آفتابگیرهای تبلیغاتی برای خودرو از جنس مقوا یا اجناس دیگر، بصورت تاشونده و یا رولهای جمع شونده که می توانند در فضاهای کوچک مانند محفظه داشبورد نگهداری شوند نیز وجود دارند که هر کدام بر اساس سفارش مشتری قابل فراوری و چاپ تبلیغ بر روی آنها می باشند. معمولا برای شیشه جلو مدل های مربعی و دایره ای استفاده شده استفاده شده و برای شیشه عقب اتومبیل، پرده آفتابگیر استفاده می شود.

مخاطبان هدایای تبلیغاتی که شامل آفتابگیر تبلیغاتی می باشد، صاحبان خودرو هستند. روی آفتابگیر می توانید لوگو، نام برند و اطلاعات مورد احتیاج خود را چاپ کنید. ابعاد آن تقریبا اندازه کاغذ A3 است ولی ابعاد طراحی شما ممکن است با توجه به نوع آفتابگیری که انتخاب می کنید متفاوت باشد. فراوری، چاپ و فروش آفتابگیر تبلیغاتی همانطور که گفته شد آفتابگیر جز بهترین هدایای تبلیغاتی می تواند قرار بگیرد. به دلیل فضای چاپ زیاد برروی آفتابگیر می توانید یک بیلبورد تبلیغاتی از برند خودتان عرضه کنید. آفتابگیرها ضدآب بوده و قابلیت چاپ سیلک اسکرین دارند.

چه ویژگی هایی آفتابگیر تبلیغاتی را از بقیه هدایای تبلیغاتی متمایز نموده است ؟

از مزیت ها و ویژگی هایی که آفتابگیر تبلیغاتی به آن مختص می شود، میتوان به دیده شدن آفتابگیر و نام برند و محصول روی آن اشاره کرد. آفتابگیرهای خودرو معمولا از جنس پارچه نایلونی شمعی ضد آب که قادر به جلوگیری از عبور گرما هستند تهیه می شوند که یک سمت آنرا با پوشش رنگی براق نقره ای رنگ پوشانده اند این پوشش برای بازتاب هرچه بهتر و بیشتر نور خورشید به روی پارچه افزوده شده و به شکل دو دایره (آفتابگیر دایره ای یا آفتابگیر عینکی) و یا دو مربع با گوشه های گرد (آفتابگیر مربعی) دوخته و فراوری میشوند و جهت نگهداری و حمل و نقل راحتتر این آفتابگیرهای تبلیغاتی از فنر فلزی که پیرامون آن دوخته شده استفاده میکنند که باعث ایجاد قابلیت جمع شوندگی و کوچک شدن در این هدیه تبلیغاتی می شود. شما می توانید چاپ آفتابگیر تبلیغاتی خود را برروی یک چشم یا دوچشم انجام دهید همچنین می توانید در ابعاد A3 براحتی تبلیغ خود را با رنگ دلخواه چاپ نمایید. با چاپ ارزان قیمت آفتابگیر تبلیغاتی می توانید به برندسازی و معرفی تجارت خود یاری بسیاری کنید.

معمولاً به دلیل اینکه خودرو در مکان های مختلف در سطح شهر پارک می شود و آفتابگیر روی شیشه جلو یا پشت ماشین قرار داده می شود، احتمال دیده شدن نام برند افزایش می یابد. هر کسی که وسیله نقلیه شخصی داشته باشد، حتما تا به حال برای تهیه آفتابگیر تبلیغاتی و سایه بان تبلیغاتی ، احساس احتیاج نموده است. آفتابگیر وسیله ای کاربردی است که مانع از ورود نور خورشید به داخل ماشین می شود و سرنشینان و وسایل داخل ماشین را از گزند آفتاب، در امان نگه می دارد. آفتابگیر ماشین یکی از تاثیر گذارترین هدایای تبلیغاتی که مانند بیلبورد عمل می نماید. بهترین آفتابگیر خودرو ارزان مانند یک تابلوی درج آگهی عمل می نماید. آفتابگیر ماشین باعث می شود تا نور خورشید به ماشین شما صدمه نزند همچنین باعث جلوگیری از گرما و بوی نامطلوب خودرو می شود. شما می توانید آفتابگیر ماشین را با لوگوی شرکت خود چاپ نموده و به مشتریانتان دهید تا کسب و کارتان را رشد دهید .

مشاهده انواع آفتابگیر خودرو

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین و چاپ لوگو رو آفتابگیر ماشین یکی از راه های جلب توجه مخاطبان و بازار هدف کسب و کار ها می باشد و این کسب و کارها با دیدن این آفتابگیر تبلیغاتی متوجه آن کسب و کار و تبلیغ آن بر روی ماشین خود خواهند شد. دلیل دوم استفاده از آفتابگیرهای خودرو، جلوگیری از دیده شدن داخل اتومبیل توسط دیگر است. استفاده از آفتابگیرها به ویژه در هنگام خرید و زمانی که کالاهای خریداری شده در ماشین باقی مانده مفید است همچنین آفتابگیر خودرو شیشه عقب و شیشه های بغل و کناری خودرو باعث ایجاد حریم امن و احساس امنیت و آرامش بیشتری به سرنشینان داخل خودرو میدهد.

آفتابگیر اتومبیل تبلیغاتی یکی از روش و ابزارهای تبلیغاتی که بعنوان هدایای تبلیغاتی مطرح است جای خود را در بین مخاطبان خود پیدا نموده و افراد و سازمان هایی که از این روش تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند، به نتایج این بازاریابی که بسیار با دوام و رضایت بخش است، آگاهند. اگر نگران هزینه بالای بیلبوردهای شهری و تلویزیون شهری هستید می توانید با صرف هزینه کم یک بیلبورد تبلیغاتی را ارائه دهید. با صرف هزینه کمی می توانید تجارت خود را به دیگران معرفی کنید. یکی از هدایای تبلیغاتی مفید و کاربردی آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل می باشد. مثلا اگر تازه نمایشگاه اتومبیل تاسیس نموده اید یا تعمیرگاه خودرو دارید و یا تاکسی تلفنی را تاسیس نموده اید و یا در نمایشگاه هستید با خرید آفتابگیر تبلیغاتی ارزان قیمت می توانید به سرعت در ذهن دیگران شناخته شوید.

قیمت آفتابگیر اتومبیل چقدر است ؟

آفتابگیر اتومبیل می تواند به عوان یکی از هدایای تبلیغاتی باشد که هواداران بسیاری دارد و وقتی اتومبیل پارک شده باشد افراد بسیاری آن را میبینند. مخصوصا اگر آفتاب گیر تبلیغاتی دارای رنگ و طرح چشمگیری باشد تا نظر افراد را به خود جلب کند.

جنس آفتابگیر های تبلیغاتی از جنس پارچه های شمعی می باشد که داخل آن دو عدد فنر قرار گرفته که باعث سهولت در باز شدن و جمع کردن آن شده است. آفتابگیر های اتومبیل دارای یک کیف پارچه ای نیز می باشند که در هنگامی که آن را استفاده نمی کنید بتوانید از آن محافظت کنید

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو یکی از هدایای تبلیغاتی می باشد که بسیار کاربرد مثبتی دارد که از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو و ایجاد آثار نامطلوب آن در مواقعی که خودرو متوقف است و رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می نماید. آفتابگیرها یک تکه برای جلوی خودرو و یک تکه برای شیشه عقب خودرو مورد استفاده قرار می گیرد . آفتابگیر تبلیغاتی اغلب در دو مدل دایره و مربع با جنس پارچه شمعی خارجی عرضه می شود که داخل آن دو مفتول درجه یک با بست محکم تعبیه شده و به صورت دایره جمع شده و داخل کاور سوزنی قرار می گیرد.

آفتابگیرهای اتومبیل یکی از بهترین و در معرض دیدترین انواع هدایای تبلیغاتی می باشند که علاوه بر طول عمر و ماندگاری بالایشان در بهترین مکان یعنی بر روی اتومبیل نصب شده و در تمامی مکانهای عمومی نام برند و لوگوی شما را به نمایش در می آورند. آفتابگیر تبلیغاتی خودرو محصولی است که همه مصرف کنندگان محترم از هر صنعت و شغلی از آن برای تبلیغ محصول و یا معرفی شرکت و برند خود استفاده می کنند. از آفتابگیر اتومبیل را با نام های مختلفی مانند آفتابگیر ماشین - آفتابگیر خودرو - سایه بان خودرو - سایه بان ماشین - سایه بان اتومبیل - سایه بان تبلیغاتی - آفتاب گیر تبلیغاتی نیز نام می برند. فرقی نمی نماید خودروی شما گران قیمت باشد یا ارزان قیمت، در هرصورت نگهداری از آن برای شما اهمیت دارد. به همین دلیل به دنبال لوازم جانبی برای نگهداری بیشتر خودروی خود هستید، یکی از این لوازم جانبی لازم برای هر خودرو آفتابگیر می باشد. با نصب آفتاب گیر ماشین، علاوه بر جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب در اتاق ماشین به هنگام سوار شدن خود و سرنشینان به حفظ سلامتی آنها نیز یاری نموده اید.

خرید آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیرهای ماشینی که پشت شیشه جلو نصب می شوند در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه اتومبیل را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما بوجود می آورند. انواع آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می شوند بطور دائم و همیشگی و حتی در حین حرکت اتومبیل تابلوهای تبلیغاتی دائمی و سیاری را برای شما ایجاد می کنند که با توجه به قیمت این هدایای تبلیغاتی یکی از اثرگذارترین و مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات را در میزان اثربخشی و گستردگی نمایش برای شما به ارمغان می آورند. فضای چاپ خوب بر روی این آفتابگیر آن را به یک بیلبورد تبلیغاتی تبدیل نموده است و اصطلاحاً هر آفتابگیر تبلیغاتی در واقع یک بیلبورد تبلیغاتی است. در روزهای گرم مخصوصا در تابستان که آفتاب مستقیم می تابد و گرمای زیادی دارد هیچ کسی دوست ندارد در ماشینی که در زیر آفتاب پارک بوده و گرمای زیادی در ماشین هست سوارشود. بنابراین می توان با دادن یک هدیه تبلیغاتی مثل آفتاب گیر تبلیغاتی خودرو مشتریان خود را شادمان کنید. بنابراین باتوجه به کاربرد آفتابگیر، می توان به جنبه تبلیغاتی آن نیز اشاره کرد.

جلوگیری از تابیدن نور آفتاب به داشبورد، فرمان و جایگاه و در نتیجه گرمای حاصل از آن در مواقعی که خودرو متوقف است از قابلیت های این آفتابگیر تبلیغاتی می باشد. آفتابگیر تبلیغاتی ماشین یا همان پرده تبلیغاتی اتومبیل، بهترین محافظ خودرو و داشبورد خودرو در برابر نور آفتاب بوده، بنابراین با کمی تامل می توانید به این نتیجه برسید که با صرف هزینه کم و با چاپ آفتاب گیر تبلیغاتی و دادن این هدیه تبلیغاتی مفید و کاربردی به مشتریان خود، می توانید یک شیوه بازاریابی برای کسب و کار خود فراهم کنید. با نصب آفتابگیر تبلیغاتی برروی ماشین علاوه بر جلب مشتری خود، افراد دیگری نیز با نام و تبلیغ شما اشنا خواهند شد و این یکی از راه کارهای تبلیغات مفید بشمار می آید. برای فراوری و عرضه آفتابگیر ماشین از بهترین نوع پارچه شمعی و برای دوام بیشتر آن از بهترین نوع فنر و همچنین در دوخت آفتابگیر تبلیغاتی با نهایت دقت عمل نموده تا نهایتاً این محصول کم نظیر را با بهترین کیفیت در اختیار متقاضیان آفتابگیر تبلیغاتی قراردهیم.

مهمترین کاربرد و مزایای آفتابگیر خودرو

  • نوار دوزی فنرها و دور افتابگیر ماشین به صورت درجه یک بوده و برای نوار فنر و دور آفتابگیر می توان از نوار سوزنی و یا نوار اعلا که نوار بشور نام دارد استفاده کرد. بالطبع نوار بشور نسبت به نوار سوزنی از قیمت بالاتری برخوردار است.
  • طول عمر بالا
  • آفتابگیر تبلیغاتی در مدل ها و ابعاد مختلفی فراوری می شود و قابل سفارش رای مشتریان است. مانند آفتابگیر مخصوص شیشه عقب با آفتابگیر شیشه های کناری می تواند باهم متفاوت باشد. برای آفتابگیرهای تبلیغاتی می توانید از رنگ هایی که توجه بیشتری به خود جلب میکنند مثل رنگهای تند و شاد و متناسب با رنگ سازمانی برند خود استغاده کنید.
  • قیمت آفتابگیر تبلیغاتی به کیفیت، ابعاد و نوع چاپ آن بستگی دارد ولی در مجموع به نسبت هدایای تبلیغاتی دیگر ارزان تر است و می توان در تعداد بالا برای مشتریان تهیه کرد.
  • رنگ پارچه بکار رفته در فراوری آفتابگیر تبلیغاتی خودرو بصورت آبی کاربنی ،آبی آسمانی ،سورمه ای ،مشکی ،قرمز ،سبز ، زرد ، بنفش و … است که در کلیه رنگ ها بر روی یکطرف پارچه رنگ نقره ای بکار رفته است و در طرف دیگر تنوع رنگی امکان اعمال سلیقه را به مشتری می دهد.
  • قابلیت چاپ تا چند رنگ
  • آفتابگیر رودری خودرو جهت جلوگیری از برخورد شدید نور خورشید با صورت راننده خصوصا در رانندگی های طولانی میتوان با نصب سریع و بسیار راحت این آفتابگیر به آسودگی به راندن ادامه دهید.
  • جلوگیری از تابش روشنایی آفتاب به داشبورد
  • استفاده از آفتابگیر به جهت جلوگیری از گرم شدن و تابش مستقیم نور خورشید به فضای داخل خودرو یک وسیله ضرروی می باشد.
  • کاور این محصول از دو مدل پارچه شمعی و یا پارچه سوزنی فراوری میشود.بر روی لبه های کاور نیز نوار دوزی لحاظ میشود.
  • افتابگیر تبلیغاتی خودرو قابلیت عرضه بصورت با کاور و یا بدون کاور را دارد.
  • آفتابگیر تبلیغاتی معمولا در دو مدل مربع و دایره فراوری می شود.

خرید آفتابگیر خودرو

  • آفتابگیر تبلیغاتی با کیفیت می تواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد و هرچه ماندگاری و مقاومت بالاتری داشتع باشد تبلیغ شما بیشتر به چشم خواهد آمد. بنابراین هدیه تبلیغاتی شما مرغوب تر و با کیفیت تر باشد ماندگاری آن طولانی تر خواهد بود و تاثیر به سزایی بر مخاطب خواهد داشت.
  • به جرات می توان گفت آفتابگیر خودرو، امروزه یکی از عوامل جلب توجه مشتری به محصول و یا برند ما می باشد و اثر زیادی در ماندگار شدن آن در ذهن مشتریان دارد.
  • آفتابگیر تبلیغاتی فضای کافی و مناسبی برای طرح موردنظر و لوگوی شما دارد اما از طرح های شلوغ و پیچیده نباید در آن استفاده کرد. اگر از طرح ساده تری برای تبلیغ خود استفاده کنیم نظر مخاطبان بیشتر به آن جلب می شود.
  • مشتریان می توانند از هر رنگی نسبت به کسب و کار خود بر روی این آفتابگیرهای تبلیغاتی استفاده کنند. مشتریان اعلب نسبت به رنگ سازمانی خود از رنگ آفتابگیر تبلیغاتی و یا چاپ لوگو روی آفتابگیر تبلیغاتی استفاده می کنند. از عمده رنگ هایی که اغلب مشتریان از ما درخواست می کنند رنگ هایی مانند : آفتابگیر تبلیغاتی قرمز، آفتابگیر تبلیغاتی مشکی، آفتابگیر تبلیغاتی صورتی، آفتابگیر تبلیغاتی طوسی، آفتابگیر تبلیغاتی آبی، آفتابگیر تبلیغاتی نارنجی می باشد.
  • در واقع آفتابگیر ماشین مانند یک بیلبورد تبلیغاتی، برند و محصول شما را به مخاطب معرفی می نماید، آفتابگیر اتومبیل در هنگامی که اتومبیل پارک شده است اشخاص بسیاری آن را خواهند دید.
  • آفتابگیر رودری خودرو متحرک و جدید است.
  • آفتابگیرهای اتومبیل یکی از تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی با توجه به نوع قیمت و قدرت تاثیر گذاری آن می باشد و با توجه به اینکه آفتابگیر یک وسیله کاربردی است علاقه مندان بسیاری دارد.
  • چاپ انجام شده بر روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو ،از نوع چاپ سیلک است که محدودیت رنگی ندارد. البته این نکته را باید در نظر گرفت که رنگ زمینه پارچه دوخته شده نیز بر روی رنگ چاپ روشن بی تاثیر نیست.بصورت عمومی چاپ بر روی طرف نقره ای پارچه صورت میگیرد که به مانند آیینه عمل می نماید و نور خورشید را منعکس و مانع گرم شدن محیط داخلی خودرو میشود. تنوع رنگ آفتابگیر تبلیغاتی بسیار یکی دیگر از مزایای این آفتابگیرهای تبلیغاتی می باشد.
  • صاحبان خودرو همگی به آفتابگیر احتیاج دارند، بنابراین آفتابگیر تبلیغاتی یک هدیه کاربردی است که ارزش هزینه کردن دارد و برای هر کسب و کاری می توان از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد.
  • آفتابگیر رودری خودرو از جنس پارچه سوزنی نانوون تهیه شده و امکان چاپ و تبلیغ بر روی آن فضای بسیار مطلوب و در معرض دیدی را بوجود می آورد .
  • آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل که پشت شیشه جلو نصب می شوند در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه اتومبیل را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما بوجود می آورند.
  • قیمت نسبتا ارزان
  • آفتابگیر ارزان تبلیغاتی اتومبیل از رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می نماید.
  • این روزها به علت شدت بیش از حد نورخورشید جهت حفظ سلامتی به استفاده از عینک آفتابی و کرم های ضدآفتاب توصیه شده است، آفتابگیر محافظ سلامتی شما است.
  • آفتابگیر ماشین یکی از بهترین و تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی می باشد که همانند یک بیلبورد در تمامی نقاط شهر نام سازمان، برند و مجموعه شما را در اذهان حک می نماید.
  • چاپ بر روی دو دایره آفتابگیر انجام می شود.همچنین امکان چاپ بر روی پشت و روی محصول وجود دارد.
  • آفتابگیر از جنس پارچه شمعی است و داخل آن فنرهایی کار گذاشته می شود که شکل و فرم اصلی آن را حفظ کند. آفتابگیرها معمولا جمع می شوند و در یک کاور سوزنی قرار می گیرند.
  • در معرض دید بودن سایه بان خودرو
  • نوع دیگری از آفتابگیر تبلیغاتی خودرو، آفتابگیر شیشه عقب اتومبیل است.
  • این نوع آفتابگیر ، از دوختی یکپارچه ساخته شده.چاپ بر روی این محصول ، تنها در وسط کار صورت می گیرد.
  • آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با کاربرد مثبتی که دارد از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو جلوگیری می نماید.

مشاهده قیمت روکش خودرو

  • یکی از مزایای آفتابگیر تبلیغاتی که از هدایای تبلیغاتی می باشد، این است که مورد توجه افراد مختلف به خصوص آقایان قرار می گیرد. کارشناسان در موسسات تبلیغاتی، از انواع هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند تا نام محصول و برند را نزد مردم معرفی کنند. در صورتی که مخاطبان به درستی شناخته شود، میتوان بهترین هدایای تبلیغاتی را به افراد مختلف ارائه داد. برای نمونه آفتابگیر تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی خاص و مقرون به صرفه است که مشتریان و مخاطبان خاص خود را دارد. هدایای تبلیغاتی تأثیر زیادی در میزان فروش محصولات دارد. در صورتی که از هدایای تبلیغاتی به درستی و مکان مناسبی استفاده شود، میزان معرفی کالاها و تعداد مشتریان کالا و محصولات افزایش می یابد.
  • برای ایجاد و عرضه آفتابگیر خودرو از بهترین پارچه شمعی و دسته فنر استفاده شده است .
  • آفتابگیر تبلیغاتی با توجه به قیمت مناسب و محدودیت فضای پارک در شهر ها و خیابان ها و استفاده روز افزون افراد از خودرو های شخصی یک وسیله تبلیغاتی مناسب می باشد.
  • انواع آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می شوند بطور دائم و همیشگی و حتی در حین حرکت اتومبیل تابلوهای تبلیغاتی دائمی و سیاری را برای شما ایجاد می کنند .
  • رنگ زمینه این نوع از آفتابگیر تبلیغاتی از تور مشکی بوده که دید واضحی را در زمان رانندگی به راننده اتومبیل می دهد.
  • در نظر دریافت کنندگان آفتابگیر خودرو، بودن یک هدیه و کابردی بودن آن بسیار مهم است همین امر باعث می شود یک هدیه سال ها در نزد مشتریان باقی بماند .
  • سایبان تبلیغاتی اتومبیل از ایجاد آثار نامطلوب نور خورشید در مواقعی که خودرو متوقف است جلوگیری میکند.
  • حتی در برخی مواقع بازدهی استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی را بالاتر از استفاده از بیلبوردهایی که در اتوبان ها نصب می شوند می دانند.

مزیت آفتابگیر شیشه جلو و عقب خودرو

از آنجایی که در فصول گرم سال آفتاب به شدت داغ است و داخل ماشین را ،مخصوصا اگر مدت طولانی در آفتاب پارک باشد داغ می نماید، استفاده از آفتابگیر در این مواقع به شدت توصیه می شود. بنابراین اگر یک آفتابگیر تبلیغاتی طراحی و به مشتریان و همکاران خود هدیه دهید، علاوه بر اینکه یک ابزار کاربردی به آن ها هدیه داده اید همین کاربردی بودن باعث هرچه بیشتر دیده شدن برند شما می شود. معمولا افراد پیاده هنگامی که از کنار ماشین ها عبور می کنند به طور ناخودآگاه به بخش های مختلف ماشین توجه می کنند، آفتابگیر تبلیغاتی یکی از مواردی است که هم توجه زیادی جلب می نماید و هم معمولا به راحتی در ذهن ثبت می شود.

مشاهده انواع روکش خودرو

نکات قابل توجه راجع به آفتابگیر تبلیغاتی

برای چاپ طرح روی آفتابگیر می توانید از مراکز چاپ طرح روی اجسام یاری بگیرید. بهتر است آفتابگیر را با رنگ نقره ای تهیه کنید و چاپ روی سطح نقره ای باشد زیرا این رنگ بیشترین میزان بازتاب نور را دارد و فضای داخلی ماشین به کمترین میزان گرم می شود.

فرایند فراوری آفتابگیر ماشین روی درب و شیشه جلو و عقب چگونه است ؟

فرایند فراوری آفتابگیر تبلیغاتی اصولا با انتخاب پارچه مناسب شروع می شود. در فراوری آفتابگیر تبلیغاتی از دو پارچه سوزنی و شمعی استفاده می شود. این پارچه ها دارای ویژگی های زیر می باشند:

  • انعطاف پذیری بالا
  • ممانعت از عبور نور خورشید

مراحل فراوری آفتابگیر خودرو

  • پس از انتخاب پارچه آن را به اندازه مناسب برش می زنند.
  • اندازه مناسب با توجه به سایز خودرو و محل استفاده آفتابگیر معین می شود.
  • به طور نمونه سایز آفتابگیر های جلو ماشین با آفتابگیر رودری متفاوت می باشد.
  • لذا در برش پارچه آن ها ضروری است به این ابعاد توجه شود.
  • در مرحله بعد پارچه های برش داده شده را به سیم های فلزی می چسبانند.
  • این کار باعث می شود انعطاف پذیری و طول عمر آن ها افزایش یابد.
  • سپس سیم های فلزی را نیز به هم می چسبانند تا ساختار و فرم آفتابگیر شکل بگیرد.
  • در نهایت فرایند دوخت شروع می شود و پارچه را به سیم های فلزی می دوزند.
  • در حال حاضر یک آفتابگیر به اصطلاح خام خواهید داشت.
  • دلیل خام خواندن این آفتابگیر نداشتن هیچ طرح یا تصویری بر روی آن می باشد.
  • در واقع این آفتابگیر شامل هیچ چاپی نمی باشد.

انواع آفتابگیر خودرو

آفتابگیر ماشین انواع مختلفی دارد. برخی از آفتابگیر ها روی شیشه جلو نصب می شوند، برخی روی شیشه های کناری و برخی روی شیشه عقب. نوع اتصال این آفتابگیر ها به شیشه نیز متفاوت است و برخی از انواع پرطرفدار آن ها به صورت فنری باز و بسته می شوند و روی شیشه نصب می شوند. برخی دیگر نیز که جدیدتر هستند با استفاده از برچسب سیلیکونی به پنجره به صورت دائمی متصل می شوند و به صورت کشویی باز و بسته می شوند. معمولا انواع فنری پرطرفدار تر هستند و فضای کمتری نیز اشغال می کنند.

مشاهده قیمت و خرید لوازم تزئینی خودرو

آفتابگیرهای تبلیغاتی ماشین به چند دسته تقسیم می شوند:

  • آفتابگیرهایی که پشت شیشه جلو نصب می شوند که در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه اتومبیل را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما به وجود می آورد .
  • آفتاب گیر تبلیغاتی اتومبیل می تواند به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی باشد که هواداران بسیاری نیز دارد و به علت این که در هنگامی که اتومبیل پارک شده است و در مکان های عمومی و خیابان ها واقع شده است، اشخاص زیادی آن را مشاهده می کنند. اگر آفتابگیر با رنگ و طرحی جالب باشد مطمئنا چشم های زیادی را به خود جلب می نماید. در نتیجه برند و نام محصول و نام شرکت شما دیده خواهد شد. جنس آفتابگیر تبلیغاتی از جنس شمعی می باشد که داخل آن دو فنر با بست های محکم تعبیه شده و براحتی باز و جمع می شود.
  • آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می شوند وبه عنوان آفتابگیر رودری ماشین معروف هستند. بطور دایم و مستمر و حتی در در زمان تکان خودرو تابلوهای تبلیغاتی همیشگی و سیاری را برای شما ساخت می کنند.
  • آفتاب گیر تبلیغاتی که یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد، دارای انواع مختلفی است. رنگ و شکل و اندازه آفتابگیرها متفاوت می باشد و با توجه به سلیقه افراد مختلف می شود. رنگ آفتابگیرها در صورتی که روشن باشد بهتر است نام برند و محصول به صورت رنگ تیره روی آن چاپ شود. در صورتی که رنگ آفتابگیر تیره باشد، بهتر آن است که از نام برند در رنگ های روشن استفاده شود. آفتابگیر تبلیغاتی در جنس ها و نوع های مختلفی، طراحی و فراوری می شود.
  • آفتابگیر شیشه جلو عینکی دایره با کاور : یکی از نمونه های پرطرفدار و با کیفیت آفتابگیر تبلیغاتی نمونه آفتابگیر تبلیغاتی مدل عینکی برای شیشه جلو ماشین می باشد. این مدل آفتابگیر از جنس شمعی درجه یک بوده و بعد از استفاده قابل جمع شدن می باشد و در یک کاور پارچه ای قرار میگیرد. بنابراین میتوانید ب دلیل اشغال فضای کم، براحتی این نمونه آفتابگیر را همواره در خودروی خود نگهداری کنید و در صورت لزوم بهره ببرید. این نمونه در رنگ بندی مختلف به فروش میرسد و قابلیت چاپ برروی هردو چشم آفتابگیر و کاور را دارد.
  • آفتاب گیر شیشه جلو مربعی : این مدل آفتابگیر نیز از جنس پارچه شمعی خارجی بوده و به شکل مربع فراوری می شود. معمولا مدل آفتابگیر دایره ای برای ماشین هایی که شیشه آنها کوچکتر است مثل پراید و پژو و سمند و.. استفاده میشود و مدل آفتابگیر مربعی برای خودروهایی که شیشه جلویی آنها بزرگتر است قرار می گیرد. معمولا یک طرف آفتابگیر ها به رنگ طوسی و طرف دیگر در رنگ های مختلف می باشد.
  • آفتابگیر های تبلیغاتی که پشت شیشه بغل ماشین نصب می شوند.

جنس آفتابگیر های تبلیغاتی (آفتابگیر اتومبیل)

  • جنس آفتابگیر پشت شیشه جلوی ماشین از نوع پارچه شمعی می باشد. جنس شمعی این آفتابگیر اتومبیل تبلیغاتی نتنها جلوی آفتاب مقاوم بوده بلکه در هر شرایط جوی می تواند بهترین محافظ برای شیشه ماشین شما باشد. فنر مقاوم هم در ساخت آفتابگیر تبلیغاتی باعث انعطاف این افتابگیر ها و راحت باز و بسته شدن و نصب راحت آنها بر روی ماشین می شوند.
  • جنس افتابگیر تبلیغاتی از جنس مواد پلاستیک یا مواد شمعی ساخته شده و اغلب دارای ضخامت 3 میلیمتری می باشد. این ضخامت اغلب باعث می شود که مقاومت بسیار زیادی در مقابل نور خورشید از خود بروز دهند .
  • جنس آفتابگیر رودری ماشین از نوع پارچه سوزنی می باشد.

مشاهده قیمت و خرید لوازم تزئینی خودرو

چاپ روی آفتابگیر خودرو چگونه انجام می شود ؟

  • چاپ روی این آفتابگیرها بصورت چاپ سیلک می باشد.
  • قابلیت چاپ تا چندین رنگ بر روی این آفتابگیر ها امکان پذیر می باشد.
  • آفتابگیر به دلیل فضای چاپ زیاد برروی آفتابگیر می توانید یک بیلبورد تبلیغاتی از برند خودتان عرضه کنید. آفتابگیرها ضدآب بوده و قابلیت چاپ سیلک اسکرین دارند. شما می توانید چاپ آفتابگیر ماشین خود را برروی یک چشم یا دوچشم انجام دهید همچنین می توانید در ابعاد A3 براحتی تبلیغ خود را با رنگ دلخواه چاپ نمایید. با چاپ ارزان قیمت آفتابگیر خودرو می توانید به برندسازی و معرفی تجارت خود یاری بسیاری کنید.
  • چاپ روی این آفتابگیرها دارای ماندگاری بالا می باشد.
  • چاپ رنگی روی آفتابگیر تبلیغاتی براحتی قابل انجام است و شما می توانید آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی با رنگ دلخواه خود به سازمان ها و مخاطبان خود اهدا کنید . چاپ سلیک با رنگ دلخواه بر روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو قابل انجام می باشد که باعث کیفیت بالای آفتابگیر و ماندگاری بالای چاپ روی آفتابگیر می شود.

مشاهده قیمت و خرید آفتابگیر خودرو

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 144

به "خرید آفتابگیر تبلیغاتی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آفتابگیر تبلیغاتی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید