خبرنگاران نشریات جدید دانشگاه تهران مجوز گرفتند

به گزارش آقای معلم، تهران- خبرنگاران- کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی با فعالیت چهار نشریه جدید دانشگاه تهران موافقت کرد.

خبرنگاران نشریات جدید دانشگاه تهران مجوز گرفتند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش روز شنبه دانشگاه تهران، جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی با حضور اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی برگزار گردید و در آن نشریات جدید دانشگاه تهران مجوز گرفتند.

در این جلسه که در تالار امیرکبیر با حضور اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی برگزار گردید با درخواست صدور مجوز نشریات حفاظت آب، خاک و هوا به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی اکوهیدرولوژی دانشگاه تهران و مدیر مسوولی سیده آمنه سجادی، ری را به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ابوالفضل حسن پور، مدیریت و کسب و کار به صاحب امتیازی انجمن علمی کسب و کار مدیریت و مدیر مسوولی مهدی هوشمند و نشریه خبری - تحلیلی اداره کل فرهنگی و اجتماعی به صاحب امتیازی اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی موافقت شد.

همچنین اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی با درخواست تغییرات در نشریات چرخه به مدیر مسوولی فاطمه سادات موسوی، وایک به مدیر مسوولی صدیقه شریف، راهبردهای حسابداری به مدیر مسوولی محمد درویشی و نشریه فانوس راه به صاحب امتیازی جامعه اسلامی دانشجویان و مدیر مسوولی محمدامین ساغندی موافقت کردند.

به گزارش خبرنگاران، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در چند سال اخیر در اعطا مجوز به نشریات دانشجویی پیشرو بوده و با بعضی تغییرات در آیین نامه ها اعطا مجوز و فعالیت نشریات دانشجویی را تسهیل نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 61

به "خبرنگاران نشریات جدید دانشگاه تهران مجوز گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نشریات جدید دانشگاه تهران مجوز گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید