خبرنگاران دست اندرکاران بازسازی مناطق سیل زده گنبدکاووس تجلیل شدند

به گزارش آقای معلم، گنبدکاووس - خبرنگاران - دست اندرکاران بازسازی مناطق سیل زده پارسال شهرستان گنبدکاووس در مراسمی با حضور مسوولان استان گلستان تجلیل شدند.

خبرنگاران دست اندرکاران بازسازی مناطق سیل زده گنبدکاووس تجلیل شدند

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در این مراسم که شامگاه دوشنبه برگزار گردید از مسوولان اداری ذیربط، سمن ها و اشخاص فعال در سیل پارسال گلستان با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در این مراسم گفت: سیل روزهای شروعین سال 98 مجموعا 22 هزار و 352 خانه را در بعضی شهرهای استان دچار خسارت کرد که 14 هزار و 645 واحد به تعمیر و بقیه نیازمند بازسازی شد.

سیدمحمد حسینی افزود: با کوشش و همراهی مردم سیل زده، دهیاران و شهرداران، نیروهای مسلح، بانک ها و کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان و کارشناسان بنیاد مسکن استان های خراسان رضوی و گیلان به عنوان مشخص، عملیات تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل با هزینه هشت هزار و 150 میلیارد ریال در خردادماه سال جاری به سرانجام رسید.

وی افزود: گلستان در بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل پارسال در بین 22 استان درگیر این حادثه قهری رتبه نخست کشور را کسب کرد.

حسینی با یادآوری تعمیر و بازسازی افزون بر پنج هزار واحد مسکونی خسارت دیده از سیل گلستان در گنبدکاووس افزود: اکنون 56 درصد خانه های روستایی شهرستان معادل 20 درصد واحدهای مسکونی گلستان غیرمقاوم هستند که این نهاد آمادگی دارد طی یک برنامه سه یا چهار ساله آنها را با مشارکت مردم مقاوم کند.

همچنین عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس در این مراسم با قدردانی از کوشش های انجام شده در بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده شهرستان گفت: در مجموع هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات برای بازسازی و تعمیر پنج هزار و 722 واحد خسارت دیده پرداخت شد.

بر اثر بارندگی شدید روزهای سرانجامی سال 97 و شروع سال 98 و جاری شدن سیل و رانش زمین در بعضی شهرستان های گلستان؛ در مجمع 48 هزار میلیارد ریال به بخش های مختلف استان خسارت وارد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 76

به "خبرنگاران دست اندرکاران بازسازی مناطق سیل زده گنبدکاووس تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دست اندرکاران بازسازی مناطق سیل زده گنبدکاووس تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید