تیم فرهنگ هرمزگان پیروز به کسب عنوان سوم مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران شد

به گزارش آقای معلم، مسئول شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: در مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان، تیم فرهنگ از دانشگاه های علمی کاربردی و علوم پزشکی هرمزگان بر سکوی سوم مسابقات جای گرفت.

تیم فرهنگ هرمزگان پیروز به کسب عنوان سوم مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، صادق یوسفی یگانه مسئول شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: نماینده هرمزگان در مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران رتبه سوم را کسب کرد.

یوسفی یگانه اضافه نمود: در ادامه مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران که از 5 اسفندماه 1399 با شرکت 32 تیم از سراسر کشور شروع شده بود، استان هرمزگان با حضور سه گروه در این مسابقات حاضر شد.

مسئول شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان اضافه نمود: سه تیم هرمزگانی شامل گروه فرهنگ از دانشگاه های علمی کاربردی و علوم پزشکی هرمزگان، گروه حقیقت از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و گروه عمار از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بودند.

وی خاطر نشان کرد: طی این دوره از مسابقات، در نهایت تیم فرهنگ از دانشگاه های علمی کاربردی و علوم پزشکی هرمزگان در ملاقات با گروه اندیشه نو از دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی استان زنجان با عنوان گزاره مشارکت مردم در انتخابات به معنای تایید نظام سیاسی است در ملاقاتی جذاب و دیدنی با نتیجه 75/135 بر 25/104 از سد گروه اندیشه نو گذشت و بر سکوی سوم مسابقات جای گرفت.

وی توضیح داد: بدین ترتیب یک نماینده از جمع سه نماینده هرمزگان پیروز شد برای اولین بار در تاریخ این مسابقات، استان هرمزگان را در صندلی سه گروه برتر مسابقات قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 530

به "تیم فرهنگ هرمزگان پیروز به کسب عنوان سوم مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فرهنگ هرمزگان پیروز به کسب عنوان سوم مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید