شرح افشین پیروانی درباره استوری جنجالی اش!

به گزارش آقای معلم، افشین پیروانی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پس از رجحان چهار بر صفر مقابل گوا گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و نتایج خوبی را هم کسب کردیم. امیدوارم پس از برد مقابل گوا، الریان و الوحده بتوانیم بازی های بعدی را هم ببریم. هرچند با در تمام مسابقات با تفکر پیروزی وارد زمین می شویم، اما این ملاقات ها سخت است.

شرح افشین پیروانی درباره استوری جنجالی اش!

وی ادامه داد: رطوبت هوا خیلی بالا است و شاید آن سه تیم دیگر آمادگی شان نسبت به شرایط زمین خیلی بیشتر از ما باشد، اما با انجام دادن بازی های خوب و فنی توانستیم چهار برد به دست آوریم. می خواهیم به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم. ما نایب قهرمان آسیا هستیم و می خواهیم با کوشش زیاد سال جاری قهرمان شویم.

مدیر تیم پرسپولیس درباره احتمال استراحت دادن به نفرات اصلی در دو بازی پایانی مرحله گروهی با توجه به شرایط این تیم در جدول گروه پنج لیگ قهرمانان مطرح کرد: این بستگی به تفکرات و تصمیم کادرفنی دارد، اما خدا را شکر تیم خوبی داریم و تفاوت زیادی بین بازیکنان ما وجود ندارد. به عنوان یک هوادار می گویم هرکس پیراهن پرسپولیس را بپوشد با تمام وجود بازی می نماید.

پیروانی ادامه داد: در بازی با گوا هم بعضی نفرات جدید کار خود را به خوبی انجام دادند. تیم و کادرفنی خوبی داریم و همه باید دست به دست هم بدهیم تا در جام هایی که پیش رو داریم با سربلندی بیرون بیاییم.

وی درباره اضافه شدن فرشاد فرجی به اردوی پرسپولیس گفت: فرجی روز گذشته به اردو آمد و با توجه به تست کرونا دادن اکنون در قرنطینه است. به یاری کادر پزشکی اکنون منتظر نتیجه این تست هستیم تا فرجی بتواند تیم را در تمرین همراهی کند. امروز هم کل تیم تست کرونا دادند و منتظر هستیم تا فردا شب نتیجه تست ها تعیین گردد.

مدیر تیم پرسپولیس درباره تمهیداتی که سبب شده تا به امروز تست کرونای اعضای این تیم با وجود شرایط حاد کرونایی گوا هند مثبت نگردد، شرح داد: ما فقط به محل تمرین می رویم و می آییم. برای صبحانه، ناهار و شام همه در اتاق ها هستیم. از همه اعضای تیم ممنون هستم و باید با همین فرایند پیش برویم تا با پشت سر گذاشتن این دو بازی صحیح و سلامت به ایران بازگردیم.

پیروانی در تبادل نظر با اخبار ورزشی شبکه سه سیما درباره شرایط بازگشت تیم پرسپولیس به ایران توضیح داد: با توجه به اینکه تیم با پرواز چارتر به ایران می آید و نتیجه آخرین تست کرونا هم 24 ساعت بعد تعیین می گردد بلافاصله پس از برگزاری آخرین بازی به کشورمان می آییم و از این لحاظ مسئله ای وجود ندارد.

وی افزود: با وجود شرایط سختی که سپری می کنیم دلخوشی خودم، تیم و هواداران به نتایج خوب تیم است. ان شالله این فرایند ادامه داشته باشد و پیروزی های دیگری را برای باشگاه عظیم پرسپولیس رقم بزنیم.

مدیر تیم پرسپولیس درباره استوری خودش و درخواست ها برای اینکه تا زمان تعیین نشدن نتیجه فیلم منتشر شده درباره کودک آزاری اظهارنظری مطرح نگردد، گفت: من این اقدام را محکوم نموده و نظر شخصی ام این است که چنین حرکتی که در فیلم می بینیم قابل دفاع نیست که بخواهند فرد بچه یا عظیمی را مورد آزار و اذیت قرار بدهند. این حرکت از انسانیت به دور است.

پیروانی افزود: با این وجود ربط دادن این اقدام به باشگاه عظیم پرسپولیس با انتشار این فیلم از نظر من ساختگی است. اینکه این بچه عزیز هوادار هر تیمی و هر رنگی باشد قابل احترام است. اگر این بچه حرفش را تغییر می داد و فیلم را پخش می کردند می گفتیم به سود باشگاه ما صحبت نموده، اما این بچه مقاومت نموده و پای حرفش ایستاده. این کار قابل احترام است و دلیلی نداشته فردی که این فیلم را گرفته بخواهد آن را نشر بدهد.

وی ادامه داد: تعیین نیست این فردی که فیلم را گرفته و پخش نموده کدام تیم را دوست دارد. حرف من این است خواهش می کنم فیلم هایی که در فضای مجازی مطرح می گردد و خیلی از آبروها، زندگی ها و مسائل را زیر سوال می برد منشأ کار قرار نداده و طبق بیانیه نداده، انتقاد و توهین نکنیم و شرح ندهیم. این فیلم را نمی توان به مکتب ما و باشگاه عظیم پرسپولیس ربط داد.

مدیر تیم پرسپولیس افزود: نمی خواستم از این حرکت دفاع کنم و گفتم مکتب باشگاه عظیم و مردمی پرسپولیس به دور از این حرف ها است

پیروانی در تبادل نظر با اخبار ورزشی شبکه سه سیما توضیح داد: برای تمام مردم جهان به ویژه هم وطنان عزیزم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم در این دو بازی هم ما را دعا نمایند تا در دو بازی بعدی هم پیروز شویم.

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 589

به "شرح افشین پیروانی درباره استوری جنجالی اش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح افشین پیروانی درباره استوری جنجالی اش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید