تدوین برنامه آمایش استان سمنان و دانشگاه آزاد دامغان

به گزارش آقای معلم، رئیس دانشگاه آزاد واحد دامغان گفت: براساس سند تحول و تعالی برنامه آمایش استان سمنان و این دانشگاه تدوین می شود.

تدوین برنامه آمایش استان سمنان و دانشگاه آزاد دامغان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، نعمت الله نعمتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد دامغان گفت: دستیابی به پیشرفت و توسعه نیازمند برنامه دقیق و جامع است و این مهم بدون تحول در درون مجموعه دانشگاه محقق نخواهد شد، براین اساس مدیران ارشد دانشگاه به فکر نگارش سند تحول و تعالی در دانشگاه آزاد اسلامی افتادند.

نعمتی با اشاره به اجرایی شدن سند تحول و تعالی در دانشگاه آزاد واحد دامغان، پشتوانه فکری قوی را از ضروریات تحول دانست و گفت: ظرفیت بزرگ دانشمندان، استادان و دانشجویان این فرصت را برای دانشگاه آزاد اسلامی مهیا کرده که به پشتوانه سرمایه انسانی کارآمد هر برنامه ای با قوت پیش برود.

رئیس دانشگاه آزاد دامغان گفت: برنامه آمایش استان سمنان هم براساس سند تحول و تعالی در حال تدوین است و در این دانشگاه برنامه پنج ساله منطبق با سند تحول و تعالی و توانمندی های آن تدوین شده و براساس مأموریت های محوله سند تحول و تعالی امور شناسایی و اجرایی می شود و باید با مشارکت و بهره گیری از کارگروه های مختلف از تمام توان بدنه دانشگاه در راستای تحقق اهداف استفاده کنیم.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد استان سمنان با اشاره به برگزاری جشنواره گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی تبیین کرد: واحد دامغان برنامه ریزی برای دستیابی به 10 واحد فناور در گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی را آغاز کرده است.

نعمتی افرود: اردیبهشت سال 1401 شاهد برگزاری جشن شکرگزاری گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با الهام از بیانیه گام دوم انقلاب با شعار هزار واحد فناور خواهیم بود که با اجرایی کردن آن می توان توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی را به رخ کشید.

در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، معاونان، مدیران مراکز تحقیقاتی و مرکز رشد به تشریح برنامه، راه کنش ها، اقدامات و گانت چارت یکساله واحد دامغان در هر حوزه پرداختند و در جلسه پرسش و پاسخ از نظرات استادان درباره برنامه های ارائه شده بهره بردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 917

به "تدوین برنامه آمایش استان سمنان و دانشگاه آزاد دامغان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین برنامه آمایش استان سمنان و دانشگاه آزاد دامغان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید