بازی های کلاسیک پلی استیشن پلاس پریمیوم از تروفی پشتیبانی می نمایند

به گزارش آقای معلم، چند روز پیش حساب رسمی استودیو بِند سونی که آن ها را برای خلق بازی هایی همانند Syphon Filter و دیزگان می شناسیم، بیان کرد که بازی معروف تیراندازی سوم شخص Syphon Filter که قرار است یکی از بازی های حاضر در سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم باشد، در این عرضه دوباره از تروفی پشتیبانی خواهد نمود.

بازی های کلاسیک پلی استیشن پلاس پریمیوم از تروفی پشتیبانی می نمایند

یادداشتی که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است به این معنی است که احتمالاً سایر کلاسیک های PSOne نیز از تروفی پشتیبانی خواهند کرد. در واقع، شرکت تفریح های تعاملی سونی در مارس 2021 حق نشر اختراعی را برای سیستم نرم افزاری خود ثبت کرد که با استفاده از شبیه سازی، رویدادهای محرک را شناسایی نموده و به بازیکنان کنسول های امروزی تروفی هایی را اهدا می کرد.

بازی Syphon Filter یکی از بازی های اولین کنسول پلی استیشن است که قرار است در بالاترین سطح پلی استیشن پلاس نو یعنی پلی استیشن پلاس پریمیوم در دسترس مخاطبان قرار بگیرد. این سرویس قرار است در تاریخ 3 خرداد 1401 (24 مه 2022) در آسیا، 12 خرداد (2 ژوئن) در ژاپن، 23 خرداد (13 ژوئن) در آمریکا و در 2 تیر (23 ژوئن) در اروپا، استرالیا و نیوزلند راه اندازی گردد. برخی از دیگر بازی های دیگر کلاسیک این سرویس اشتراکی شامل آثاری مثل سری بازی جک اند دکستر، سایرن، بازی های دارک کلاود و حتی نسخه بازسازی برخی از بازی های پلی استیشن 3 مثل بایوشاک است.

سونی چند روز پیش لیست اولیه بازی های این سرویس اشتراکی را منتشر کرد که در این لیست می توانیم به بخشی از بازی های موجود در پلی استیشن پلاس نو نگاهی بیندازیم. اگرچه وزنه بازی های سال های اخیر استودیوهای داخلی سونی و بعلاوه ناشرهای شخص ثالث در این لیست سنگین به نظر می رسید، بازی های کلاسیک بسیاری را در آن ندیدیم. به همین دلیل، همچنان منتظر هستیم تا ببینیم لیست کامل بازی های پلی استیشن پلاس نو شامل چه آثاری خواهد بود. اگر علاوه بر بازی سایفون فیلتر، آثار کلاسیک بیشتری از قابلیت تروفی پشتیبانی نمایند، این می تواند خبر بسیار خوبی برای هواداران و به خصوص علاقه مندان به تروفی ها باشد و حتی ممکن است انگیزه مضاعفی برای تجربه این بازی های کلاسیک ایجاد کند.

می دانیم که سونی حداقل در حال حاضر نمی خواهد همانند مایکروسافت بازی های استودیوهای داخلی خود را در روز انتشار در این سرویس عرضه کند، به همین دلیل آن ها مجبور هستند از شیوه های دیگری به جذب مخاطب اقدام نمایند یا دارندگان فعلی را مشتاق نمایند که اشتراک خود را به سطوح بالاتر ارتقا دهند. ارائه لیست خوبی از بازی های کلاسیک که در طول زمان بیشتر هم می شوند و بعلاوه ویژگی هایی مثل همین قابلیت پشتیبانی از تروفی می تواند برخی از راهکارهایی باشد که سونی می تواند در نظر بگیرد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1026

به "بازی های کلاسیک پلی استیشن پلاس پریمیوم از تروفی پشتیبانی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های کلاسیک پلی استیشن پلاس پریمیوم از تروفی پشتیبانی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید