ایلان ماسک شرکت در نظرسنجی های مهم برای تغییر سیاست های توییتر را به کاربران سرویس بلو محدود می نماید

به گزارش آقای معلم، ایلان ماسک در توییتی اعلام نمود که از این به بعد شرکت در نظرسنجی های مهم درباره سیاست های توییتر فقط برای کاربران سرویس توییتر بلو ممکن خواهد بود. این یکی از اولین توییت هایی است که او پس از موافقت کاربران با کناره گیری اش از سمت مدیرعاملی منتشر می نماید.

ایلان ماسک شرکت در نظرسنجی های مهم برای تغییر سیاست های توییتر را به کاربران سرویس بلو محدود می نماید

کاربری با نام مستعار Unfiltered Boss به ایلان ماسک پیشنهاد نموده بود که فقط مشترکان سرویس توییتر بلو قابلیت شرکت در نظرسنجی های مربوط به سیاست های این شبکه اجتماعی را داشته باشند تا جلوی مداخله در نظرسنجی ها با بات ها گرفته گردد. مالک توییتر در پاسخ به این کاربر گفت که این تغییر در آینده در این پلتفرم اعمال خواهد شد.

ایلان ماسک دو شب پیش اظهار داشت که از این به بعد همه تصمیمات مهم مربوط به سیاست گذاری در توییتر به رأی گذاشته خواهند شد. او بعلاوه در یک نظرسنجی از کاربران پرسید که آیا خودش باید از سمت مدیرعاملی این شرکت کناره گیری کند و کار را شخص دیگری بسپارد یا خیر. در انتها این نظرسنجی، بیش از 10 میلیون نفر معادل 57.5 درصد آرا خواهان کناره گیری ماسک شدند.

نظرسنجی های مربوط به سیاست های توییتر انحصاری می شوند

با وجود این که ماسک گفته بود تابع نتیجه این نظرسنجی خواهد بود، ولی هنوز چیزی راجع به کناره گیری از توییتر ننوشته است و شاید قصد انجام چنین کاری را نداشته باشد. او در پاسخ به توییت کاربری که گفته بود نظرسنجی مدیرعاملی توییتر ممکن است تحت تأثیر حمله بات ها قرار گرفته باشد، نوشت: جالب است.

ایلان ماسک پیش تر هشدار داده بود که توییتر در معرض ورشکستگی قرار گرفته است و به همین دلیل پس از تعدیل بسیاری از نیروهای شرکت، از به جای مانده آن ها خواست تا برای دورانی سخت آماده شوند. ماسک از زمان ورود به توییتر جنجال های زیادی را به وجود آورده است و به نظر می رسد که از این خرید 44 میلیارد دلاری درس های مهمی را درباره آزادی بیان گرفته باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1122

به "ایلان ماسک شرکت در نظرسنجی های مهم برای تغییر سیاست های توییتر را به کاربران سرویس بلو محدود می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک شرکت در نظرسنجی های مهم برای تغییر سیاست های توییتر را به کاربران سرویس بلو محدود می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید