اپل معرفی آیفون 14 در تاریخ 16 شهریور را رسما تأیید کرد

به گزارش آقای معلم، همانطور که انتظار داشتیم، اپل ساعاتی قبل اعلام نمود که رویداد رونمایی از گوشی های سری آیفون 14 در تاریخ 16 شهریور-ساعت 21:30 به وقت ایران-رسما برگزار خواهد شد. این رویداد عمدتا غیرحضوری خواهد بود اما گروهی از خبرنگاران به این رویداد دعوت شده اند.

اپل معرفی آیفون 14 در تاریخ 16 شهریور را رسما تأیید کرد

طی ماه های گذشته گزارش های زیادی در خصوص تمام مدل های سری آیفون 14 منتشر شده است. بر اساس این گزارش ها، در رویداد شهریور اپل با آیفون 14 دارای نمایشگر 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی و آیفون 14 پرو و پرو مکس روبرو خواهیم شد که این دو گوشی هم به ترتیب از نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی بهره می برند. ضمناً سال جاری خبری از مدل مینی نخواهد بود.

مدل های استاندارد این خانواده چه از نظر ظاهری و چه از نظر سخت افزاری تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارند و اپل بیشتر تمرکز خود را معطوف به مدل های پرو نموده است. از بین تغییرات مدل های پرو می توانیم به استفاده از نمایشگر حفره دار، بهره گیری از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، چیپست A16 و دیگر تغییرات جزئی اشاره کنیم.

مدل های استاندارد در کمال تعجب با همان چیپست قدیمی A15 راهی بازار خواهند شد و در زمینه دوربین این دو گوشی هم نباید انتظار ارتقای خاصی داشته باشیم. در کنار گوشی های سری آیفون 14، مطابق معمول با نسل تازه اپل واچ هم روبرو می شویم.

ظاهرا اپل واچ سری 8 از سنسور تشخیص دمای بدن، عمر باتری بیشتر، چیپست s8 و قابلیت تشخیص تصادف رانندگی بهره می برد. در رابطه با اپل واچ پرو هم گزارش های زیادی منتشر شده و احتمالا در این رویداد شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. این ساعت طراحی نسبتا متفاوتی دارد و در کل جان سخت تر است.

از دیگر محصولاتی که در مراحل نهایی توسعه دارند نباید نسل دوم ایرپاد پرو، نسل دهم آیپد، مدل تازه آیپد پرو و مک پرو را از قلم بیندازیم که ظاهرا این محصولات حدود دو ماه دیگر در یک رویداد معرفی خواهند شد. بنابراین با توجه به شواهد موجود، در رویداد شهریور اپل صرفا شاهد رونمایی از آیفون 14 و اپل واچ خواهیم بود.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1067

به "اپل معرفی آیفون 14 در تاریخ 16 شهریور را رسما تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل معرفی آیفون 14 در تاریخ 16 شهریور را رسما تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید