استون مارتین اتومبیل با موتور ICE را تا 2060 پیش می برد

به گزارش آقای معلم، شرکت استون مارتین میخواهد فراوری اتومبیل هایی را که از موتورهایی با سوخت داخلی پشتیبانی می نمایند ادامه دهد و با وجود اهداف این شرکت برای حمایت از انرژی پایدار، این خودروها حتی پس از سال 2030 نیز فراوری خواهند شد.

استون مارتین اتومبیل با موتور ICE را تا 2060 پیش می برد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرنگاران، لاورنس استرول، مدیرعامل شرکت استون مارتین طی مصاحبه اخیر خود خاطرنشان کرد که آن ها همواره به استفاده از موتورهای آی سی ای در اتومبیل های خود علاقه داشته اند. وی در صحبت های خود گفت: تا سال 2030 همچنان 5 درصد از فراوریات کل شرکت به خودروهای ICE اختصاص داده خواهد شد. من فکر نمی کنم این نوع خودروها به جایی برسند که دیگر توسط ما فراوری نشوند.

وی باور دارد این اتومبیل ها حتی تا سال های 2050 الی 2060 نیز فراوری خواهند شد و همواره افرادی وجود دارند که تمایل به خرید آن ها را داشته باشند. شرکت استون مارتین در حالی تمایل دارد اتومبیل های خود با موتور ICE را فراوری کند که دولت انگلیس اعلام نموده پس از سال 2030 فروش خودروها با موتور سوخت داخلی ممنوع می گردد. این یعنی اگر استون مارتین به فراوری اتومبیل ها با موتور ICE ادامه دهد قادر نخواهد بود که آن ها را در انگلیس و بازار خانگی خود به فروش برساند.

این مجموعه در نظر دارد برای بازار آینده خود از موتورهای AMG مرسدس بنز استفاده کند. به نظر می آید که استون مارتین موتورهای 4.0 لیتری هشت سیلندر را برای خودروهای خود مناسب می داند. این مجموعه در حال حاضر از موتورهای 12 سیلندر و یا نمونه های 6 سیلندر توربوشارژ 3.0 لیتری استفاده می نماید اما قرار شده تا مدل های فراوری شده توسط شرکت مرسدس بنز جای این موتورها را پر نمایند. لازم به ذکر است؛ سیستم الکتریکی شرکت استون مارتین نیز توسط شرکت مرسدس بنز تامین خواهد شد که تا سال 2026 به بازار جهانی عرضه می شوند. این مجموعه میخواهد برای اتومبیل های الکتریکی خود برندی جدید ثبت کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 319

به "استون مارتین اتومبیل با موتور ICE را تا 2060 پیش می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استون مارتین اتومبیل با موتور ICE را تا 2060 پیش می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید