آمریکا علیه الحشدالشعبی چه نقشه ای زیر سر دارد؟

به گزارش آقای معلم، خبرنگاران : یک تحلیلگر مسائل سیاسی عراقی از یک توطئه با برنامه ریزی آمریکا برای سرنگون کردن الحشدالشعبی پرده برداشت.

آمریکا علیه الحشدالشعبی چه نقشه ای زیر سر دارد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، المعلومه بیان کرد، سعد الکعبی، تحلیلگر مسائل سیاسی عراقی نسبت به یک توطئه سیاسی به رهبری دولت این کشور علیه الحشدالشعبی هشدار داد.

وی در این باره گفت که این توطئه به منظور ایجاد بهانه ای برای سرنگون کردن الحشدالشعبی در حال انجام است و واشنگتن با نسبت دادن اتهام حمله به سفارتش در بغداد به الحشدالشعبی برای اجرای این توطئه و ایجاد هرج و مرج در عراق برنامه ریزی می کند.

الکعبی در ادامه شرح داد: دولت آمریکا به هر طریقی و به کمک ادوات و عوامل خود در داخل دولت عراق به دنبال ساقط کردن الحشدالشعبی و متشنج کردن خیابان های عراق از طریق انتشار اخبار جعلی توسط ارتش الکترونیکی آن، است.

این کارشناس عراقی ادامه داد: اتهامات مداوم علیه الحشدالشعبی و عدم حمایت احزاب سیاسی از این نیروها، منجر به آسیب رساندن به فرایند سیاسی خواهد شد، به ویژه اینکه الحشدالشعبی نیرویی است که برای محافظت از کشور در برابر شر تروریست های داعش تشکیل شد نه به دلیل شرط بندی های سیاسی.

وی در سرانجام بیان کرد که تمامی توطئه های سیاسی علیه الحشدالشعبی عراق راه به جایی نخواهد برد و ناکام خواهد ماند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 355

به "آمریکا علیه الحشدالشعبی چه نقشه ای زیر سر دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا علیه الحشدالشعبی چه نقشه ای زیر سر دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید