آمازون اطلاعات کیندل پیپروایت نو را لو داد

به گزارش آقای معلم، سایت آمازون به طور اتفاقی اطلاعاتی درباره کتاب خوان کیندل پیپروایت تازه که هنوز به طور رسمی معرفی نشده را فاش نموده است. محصول تازه آمازون با نمایشگر 6.8 اینچی که نسبت به نمایشگر سری قبل این کتاب خوان ها با افزایش میزان روبرو بوده، وارد بازار گجت ها خواهد شد. اما درباره اینکه کتاب خوان کیندل پیپروایت تازه از یو اس بی تایپ سی پشتیبانی می نماید یا نه، اطلاعاتی منتشر نشده است.

آمازون اطلاعات کیندل پیپروایت نو را لو داد

به نظر می رسد اسرار و اطلاعات نسل تازه گجت های کیندل از طریق جدول مقایسه ای که در فروشگاه های آنلاین کانادایی و مکزیکی آمازون گذاشته و سپس سریعا پاک شد، لو رفته است. در جدولی که از Good e Reader آمازون کانادا منتشر شده بود، دو گجت تازه آمازون در نمودارهای مختلفی به نمایش در آمده بود و با نسل قبلی کتاب خوان آمازون مورد مقایسه و ارزیابی نهاده شد.

دو مدل تازه از کتاب خوان های آمازون یعنی کیندل پیپروایت تازه و کیندل پیپروایت نسخه سیگنچر (Signature) به ترتیب با قیمتی احتمالا حدود 117 دلار و 164 دلار وارد بازار گجت ها خواهند شد. هر دو مدل دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی E-Ink بزرگتری در مقایسه با کیندل پیپروایت فعلی 6 اینچی هستند، اما فقط در مدل تازه که قیمت بیشتری هم دارد، در کنار استفاده از حافظه بیشتر و تنظیم اتوماتیک روشنایی نمایشگر بر اساس نور محیط، از شارژ بی سیم تازهی استفاده خواهد شد.

آن طور که به نظر می رسد در نسخه اصلی کیندل پیپروایت تازه از 8 گیگابایت حافظه رم استفاده شده است. این در حالیست که کیندل پیپروایت نسخه سیگنچر از 32 گیگابایت حافظه رم برخوردار است و این دقیقا همان دو گزینه ای است که در کیندل پیپروایت های فعلی هم به چشم می خورد. وضوح تصویر این دو مدل تازه از کتاب خوان های آمازون همچون نسخه های قبلی 300 پیکسل بر اینچ است و دستخوش تغییر خاصی نشده است.

با این حال، در دو مدل تازه تعداد LED های سفید رنگ استفاده شده از 5 در نسخه قبلی به 17 عدد افزایش پیدا نموده است و و دمای رنگ آن ها هم باید مانند نسخه کیندل اوسیس (Oasis) قابل تنظیم باشد. صفحه نمایش هر دو دستگاه با حاشیه های یکسانی طراحی شده است و همچون نسخه کیندل پیپروایت قعلی دارای گواهی ضدآب IPX8 هستند. در خصوص روش های ارتباطی مدل تازه باید گفت که از اتصال به مودم وای فای پشتیبانی می نماید اما اینکه این قضیه درباره دیتای سیم کارت صدق می نماید یا نه اطلاعاتی منتشر نشده است.

کیندل تازه آمازون در راه است

در حالی که کیندل پیپروایت تازه بعضی ویژگی های خود را از کیندل اوسیس به ارث برده است، اما قطعا تعدادی از ویژگی های اختصاصی خود را برای نسخه پرمیوم نگه داشته است. این ویژگی های تازه براساس جدولی که از Good e Reader آمازون کانادا منتشر شده بود شامل، طراحی ارگونومیک، چرخش اتوماتیک صفحه و دکمه های فیزیکی چرخش صفحه نمایش می شوند.

اما با این حال، از اینکه در کتاب خوان کیندل پیپروایت تازه از کدام تایپ اتصال یو اس بی استفاده خواهد شد، اطلاعاتی منتشر نشده است. بنابراین معین نیست که آیا آمازون در نهایت میخواهد که بالاخره دست از استفاده طولانی مدت خود از میکرو یو اس بی بکشد و به یو اس بی تایپ سی روی بیاورد یا نه. حتی نسخه پیرمیوم کیندل اوسیس هم از یو اس بی قدیمی استفاده می نماید و این کمی آزاردهنده است.

لازم به ذکر است اخبار مربوط به این دو مدل تازه در پی خبر انتشار رابط کاربری تازه کیندل در هفته گذشته منتشر شده که قرار است به اسم یک به روزرسانی برای همه کیندل های فراوری شده از سال 2015 منتشر گردد. رابط کاربری تازه کیندل یک نوار شرایط تازه را به گجت اضافه می نماید که از طریق آن حرکت بین صفحه اصلی گجت، کتابخانه و فعالیت در حال اجرا آسان تر می گردد. احتمالاً این رابط کاربری تازه پس از انتشار بر روی کیندل های تازه برای سایر کیندل ها هم در دسترس قرار خواهد گرفت و کاربران این گجت ها می توانند با آپدیت و به روز رسانی سیستم خود از ویژگی های تازه این رابط کاربری تازه بهره مند شوند.

هنوز تاریخ معرفی رسمی کتاب خوان های تازه کیندل معین نشده است اما آمازون معمولا یک رویداد سخت افزاری پاییزی را در سرانجام ماه سپتامبر برگزار می نماید، و ممکن است در این مراسم شاهد رونمایی رسمی آمازون از کتاب خوان های تازه کیندل یعنی کیندل پیپروایت تازه و کیندل پیپروایت نسخه سیگنچر باشیم، پس می گردد گفت تا معرفی رسمی آن ها فاصله چندانی نداریم و قطعا آمازون کاربران و علاقمندان به این گجت ها را خیلی منتظر نخواهد گذاشت.

آمازون سالانه 500 میلیون دلار برای ساخت بازی خرج می نماید

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 751

به "آمازون اطلاعات کیندل پیپروایت نو را لو داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون اطلاعات کیندل پیپروایت نو را لو داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید