چگونه کنسول نینتندو سوئیچ را به اینترنت وصل کنیم؟

به گزارش آقای معلم، این روزها آنلاین بازی کردن سخت شده و سخت تر اینکه گیمرها بتوانند کنار یکدیگر بازی نمایند.

چگونه کنسول نینتندو سوئیچ را به اینترنت وصل کنیم؟

اگر یک کنسول بازی نینتندو سوئیچ دارید؛ با تنظیم و اتصال حساب کاربری Nintendo Switch Online خود می توانید در هر شهر و کشوری باشید؛ با دیگر گیمرها یا دوستان و اعضای خانواده خود آنلاین بازی کنید. بعلاوه، امکان دانلود بازی ها، ذخیره امتیازهای کسب شده و امکانات دیگری را خواهید داشت.

بنابراین، مهم است که بتوانید کنسول نینتندو سوئیچ خود را به وای فای و اینترنت وصل کنید. در این مطلب، نحوه اتصال نینتندو سوئیچ به اینترنت را خیلی ساده آموزش دادیم:

مراحل اتصال نینتندو سوئیچ به اینترنت

برای اتصال کنسول بازی خود به اینترنت، وارد تنظیمات System Settings > Internet > Internet Settings شوید.

سپس، صفحه را به سوی پایین اسکرول کنید تا نام شبکه وای فای یا سرویس دهنده اینترنت خود را پیدا کنید. نام ISP خود را انتخاب کنید و بعد گزینه Connect to This Network را بزنید.

بعد باید رمزعبور اینترنت ISP خود را وارد نموده و دوباره در کادر پایین آن تایپ کنید. وقتی شما به اینترنت وصل شدید؛ می توانید در نهایت از سرویس Nintendo Switch Online خود بهره ببرید.

Nintendo Switch Online چیست؟

سرویس Nintendo Switch Online از سال 2018 راه اندازی شده است و پس از Nintendo Wi-Fi Connection و Nintendo Network در دسترس قرار می گیرد. به طور میانه، هزینه استفاده از سرویس Nintendo Switch Online سالانه 20 دلار است.

با داشتن یک حساب کاربری Nintendo Switch Online می توانید به امکانات و ویژگی های مجذوب کننده و اضافی درباره بازی ها مانند دسترسی به امکانات بیشتر درون بازی ها، تریال های رایگان، محصولات فیزیکی و بازی های آنلاین و پشتیبان گیری از بازی ها و تنظیمات آن ها روی سرویس های ابری برسید.

حساب کاربری Nintendo Switch Online به شما اجازه می دهد به وسیله اپلیکیشن های تلفن هوشمند خود چت صوتی داشته باشید. بالاتر از این ها، داشتن یک حساب کاربری Nintendo Switch Online به شما اجازه دسترسی به طیف گسترده ای از بازی های کلاسیک Nintendo Entertainment System (NES) و Super Nintendo Entertainment System (SNES) را می دهد. با این حال، کاربران نینتندو سوئیچ باید حداقل هفته ای یک بار به اینترنت وصل شوند تا بتوانند هنوز به طور آفلاین به این امکانات دسترسی داشته باشند.

نینتندو سوئیچ را آنلاین نگه دارید

سعی کنید همواره کنسول بازی خود را آنلاین نگه دارید ولی برای ایمنی بیشتر بهتر است به وای فای عمومی وصل نشوید و حتما به اینترنت خصوصی خودتان متصل شوید. همین طور، ابدا حساب کاربری نینتندو خود را با دیگران به اشتراک نگذارید.

اتصال دائمی یک کنسول بازی به اینترنت می تواند برای شما شگفتی های زیادی به ارمغان بیاورد و دائما با بازی های تازه و گیمرهای بیشتر در ارتباط باشید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1035

به "چگونه کنسول نینتندو سوئیچ را به اینترنت وصل کنیم؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "چگونه کنسول نینتندو سوئیچ را به اینترنت وصل کنیم؟" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه کنسول نینتندو سوئیچ را به اینترنت وصل کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید