15 عکس باورنکردنی از خرابکاری این بچه های تُخس

به گزارش آقای معلم، حتما شما هم مانند من این جمله رایج که بچه ها شیرینی زندگی اند را شنیده اید. در این مقاله قرار است سراغ آن موقع هایی برویم که شیرینی بچه ها ممکن است اندکی دلتان را بزند و یا دست هایتان را نوچ کند.

15 عکس باورنکردنی از خرابکاری این بچه های تُخس

به گزارش برترین ها، شما به عنوان مخاطب این مقاله یا خودتان دارای فرزند هستید که در این صورت احتمالا خواندن این مقاله فقط تعدادی از خاطراتتان را زنده خواهد نمود و یا هنوز طعم پدر یا مادر شدن را نچشیده اید که در آن صورت باید یادآوری کنم این مقاله قرار نیست به شما پیغام بچه دار شدن بد است را بدهد. هدف این مقاله مانند بسیاری از مقاله های دیگر فقط عوض شدن روحیه شما و در برترین حالت لبخند زدن شماست.

طعم دلچسب قهوه

مدتی بود که احساس می کردم قهوه هایم طعم خاص و جدیدی می دهد، اما نمی توانستم متوجه شوم دقیقا مسئله چیست. امروز بعد از چک کردن فیلم های دوربین جلوی خانه متوجه شدم تقریبا هربار که لیوان قهوه ام را مانند تصویر روی پله می گذارم، پسر کوچکم با وظیفه شناسی در آن ادرار می نماید.

دختر کوچکِ انتقام جوی زندگی خراب کن

آن چه خواهید خواند توییت واقعی یکی از کاربران توییتر است:امروز بالاخره پس از مدت ها فهمیدم که صحبت های دختر 7 ساله ام درباره اینکه پدرش یک دوست دختر خوشکل دارد کاملا دروغ بوده است.

ظاهرا دخترم این دروغ را پس از آنکه همسرم به خاطر موضوعی او را تنبیه نموده بوده برای انتقام ساخته است. شاید فکر کنید حالا که فهمیدم درواقع شوهرم هیچ وقت به من خیانت ننموده احساس خوبی دارم، ولی باید بگویم شوهرم نمی تواند من را بابت اینکه شرحاتش را نپذیرفته ام و برای این موضوع درخواست طلاق داده ام ببخشد و روند طلاق ما در حال به انتها رسیدن است.

نکته مهم: سر بچه ها به همه جا وارد می گردد، اما خارج نه!

گاهی فقط باید آرزوی صبر کرد

یک خراب کاری 50 هزار دلاری

عنوان خبر کار شده در میرِر:بچه هایی که در حال دویدن در سالن یک موزه بودند، مجسمه شیشه ایِ قلعه دیزنی به ارزش 50 هزار دلار را نابود کردند.

وقتی یک ثانیه حواست به بچه ات نیست

مجرمی که فکر همه چیز را ننموده بود

دیروز گوشی تلفن همسرم را درون دستشویی پیدا کردیم. هیچ کدام از ما کاملا مطمئن نبودیم که کدام یک از سه فرزندمان این دسته گل را به آب داده است تا اینکه همسرم آخرین عکس های گرفته شده با گوشی اش را چک کرد و به این عکس رسید.

بچه ام مثل میکلانژ استعداد نقاشی داره به روایت تصویر

این بچه پس از چند دقیقه تنهایی و تفکر به این نتیجه رسیده که بهتر است تلویزیون خانه سفیدرنگ باشد و بدون فوت وقت هم نقشه اش را عملیاتی نموده است.

از سختی های مادر بودن

این خانم ضمن به اشتراک گذاشتن این تصویر شرح داده که پسر 11 ماهه اش در حین بازی، اسباب بازی اش را به صورت او کوبیده و اینچنین باعث شکسته شدن نیمی از دندان او شده است.

وقتی فرزندت با ذوق می خواهد که کاردستی اش را ببینی

بچه ها شیرینی زندگی اند

بچه ها دیدن می نمایند، بچه ها تقلید می نمایند

این پسر کوچولو ظاهرا روند بنزین زدن پدرش در پمپ بنزین را دیدن نموده و خواسته به این ترتیب به پدرش یاری کند.

بچه ای که دیوار راست را ... گاز می زند

پدر بینوایی این عکس را پست نموده و در شرح آن نوشته:متاسفانه هیچ کدام از کتاب های آموزش پدر بودنی که من خواندم من را برای این مشکل آماده ننموده بود. فرزند سه ساله من عادت دارد دیوار را گاز بگیرد.

ترکیب یک کودک و یک عدد رنگ مو

خانه ای که ظاهرا یک هیولا دارد

پدر و مادر صاحب این خانه وقتی درباره این اثر هنری در سرویس بهداشتی از فرزندشان سوال کردند متوجه شدند که یک هیولای علاقمند به نقاشی و گرافیتی در خانه شان زندگی می نماید.

و این خنده شیطانی

تقریبا مانند مورد قبلی، این عکس هم آخرین عکسی بوده که این آیپد در حین غرق شدن گرفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1200

به "15 عکس باورنکردنی از خرابکاری این بچه های تُخس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 عکس باورنکردنی از خرابکاری این بچه های تُخس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید