پیشنهادهای گوگل مپ با در نظر گرفتن سلیقه شخصی کاربران

به گزارش آقای معلم، امکان جدیدی به گوگل مپ اضافه شده است که برای پیشنهاد مکان های مختلف به کاربران، اول سلیقه و خواسته های او را در نظر می گیرد.

پیشنهادهای گوگل مپ با در نظر گرفتن سلیقه شخصی کاربران

گوگل مپ تصمیم گرفته است که طراحی تب Explore (جستجو) خود را تغییر بدهد تا بتواند پیشنهادات بهتری در خصوص رستوران ها، رویدادها و فعالیت ها به کاربران بدهد. یکی از قابلیت های مهمی که به آن اضافه خواهد شد، امتیازهای کابران است که نشان می دهد به نظر گوگل، شما چقدر از یک رستوران یا کافه خوش تان آمده است. گوگل، این تغییرات را روز سه شنبه در کنفرانس خود با عنوان گوگل I / O، در شهر مانتین ویو (Mountain View) اظهار داشت.

بنا بر گفته های سوفیا لین، مدیر ارشد فراوری گوگل مپ، آن ها تصمیم گرفته اند که علاوه بر یاری به پیدا کردن مکانی که کاربران می خواهند بروند، برای کشف فضاهای تازه برای غذا خوردن و انجام کارهای متفاوت در همان نزدیکی هم آن ها را هدایت نمایند.

در بخش جستجو، می توانید گزینه های مختلف مربوط به غذاخوری، رویدادها و فعالیت ها را در منطقه منتخب مشاهده کنید. بعلاوه، لیست هایی وجود دارد که گزینه های برتر در هر خصوص را نشان می دهد؛ به عنوان مثال، لیست غذاها شامل رستوران های متداولی است که بر اساس نظرات کارشناسان محلی، الگوریتم های خود نقشه و افراد مورد اعتماد گوگل به هر فرد توصیه می گردد. اگر به مکان های توصیه شده در هر لیست بروید، آن ها را حذف می نماید تا پیشرفت شما را در راستا نشان بدهد.

لین به Travel + Leisure گفت:

گوگل مپ برای نشان دادن سازگارترین گزینه برای هر مکان، از ماشین یادگیری استفاده می نماید تا نشان دهد که با توجه به اولویت های تان، چقدر محتمل است که از یک رستوران یا کافه خوش تان بیاید.

او می گوید:

از کاربران مان شنیده ایم که در هنگام جستجو بر اساس این لیست ها، رتبه بندی ها، عکس ها و نظرات کاربران آنالیز اغلب با حجم زیادی از اطلاعات روبرو می شوند. مزیت کاری که ما انجام داده ایم آن است که این روش به کاربر یاری می نماید که رستوران های مورد علاقه شان را بر اساس اولویت های منحصربفرد خود شناسایی کند. به این ترتیب، کاربر می تواند در زمان برنامه ریزی خود صرفه جویی نمایند و وقت بیشتری را صرف سرگرمی نمایند.

البته این نکته را هم باید بدانید که خوب بودن پیشنهاداتی که بر مبنای یک الگوریتم به شما توصیه می شوند، بستگی به داده هایی دارد که بر اساس آن ها، امتیازات تقسیم می گردد.

لین اضافه نمود:

برای اینکه مطمئن شوید که هر گزینه تا چه میزان با خواسته های شما مطابقت دارد، می توانید چند کار انجام بدهید. می توانید به هر مکان در گوگل مپ امتیاز بدهید. این کار به ما یاری می نماید که رستوران های موردعلاقه تان را شناسایی کنیم، و برترین گزینه های ممکن را برای موقعیت های مشابه بعدی انتخاب کنیم.

بعلاوه، این امکان را دارید که اولویت ها و سلایق غذایی و آشامیدنی خود را هم با ما در میان بگذارید. به این ترتیب، می توانیم بفهمیم که شما از کدام نوع خاص از رستوران خوش تان می آید؛ مثلا رستوران های خانوادگی را می پسندید یا مکان هایی که موسیقی زنده ارائه می دهند. (هر کاربر می تواند در تنظیمات اپلیکشین خود گزینه دلخواه خود را از میان چند گزینه انتخاب کند.)

بعلاوه، به راحتی می توان لیست ایجاد کرد و آن ها را روی نقشه با دیگران به اشتراک گذاشت، نظرات دیگران را مطالعه کرد، نظرات خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک گذاشت و به کارهایی که معتقدید باید انجام بشوند یا جاهایی که فکر می کنید باید رفت، امتیاز داد.

و در نهایت، یک صفحه تازه با عنوان مخصوص شما هم مشاهده خواهید کرد که همه توصیه های شخصی را به صورت یک جا نشان می دهد. مکان های پر هوادار، افتتاحیه های رستوران ها و خیلی از رویدادهای دیگری که در نزدیکی شما اتفاق می افتد را می توانید در این بخش ببینید.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 913

به "پیشنهادهای گوگل مپ با در نظر گرفتن سلیقه شخصی کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادهای گوگل مپ با در نظر گرفتن سلیقه شخصی کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید