پلیس توریسم بخشی از مسائل اهالی بافت تاریخی یزد را حل کرد

به گزارش آقای معلم، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، پلیس توریسم بخشی از مسائل اهالی بافت تاریخی یزد را حل کرد.

پلیس توریسم بخشی از مسائل اهالی بافت تاریخی یزد را حل کرد

استاندار نو یزد گلایه چند ساله اهالی بافت تاریخی درخصوص مسائل امنیتی و تامین امنیت این بخش از شهر را پیگیری و بالاخره با همکاری نیروی انتظامی، چندی پیش شاهد استقرار پلیس توریسم در بافت تاریخی شهر بودیم، به همین دلیل، جمعی از کسبه این منطقه از شهر با برگزاری مراسمی از این اقدام مسئولانشان قدردانی کردند.

هرچند محل کنونی استقرار پلیس توریسم در بافت تاریخی و در محل خیابان مسجد جامع یزد به صورت موقت با حضور استاندار و در راستای تامین امنیت و برقراری نظم با رویکرد توجه ویژه به گردشگران راه اندازی شد، ولی قرار است محلی دائمی به همین منظور ایجاد گردد.

پلیس توریسم که مطالبه مردم بود، توانست بخشی از مسائل موجود را برای کسبه و مردم محلی حل نماید و همین مسئله منجر شد تا کسبه و مردم ساکن در بافت جهانی یزد خصوصا محله مسجد جامع با تدارک مراسمی از زحمات و توجه ویژه استاندار به گردشگری، بافت تاریخی و پیگیری مسائل این حوزه خصوصا در بدو قبول مسئولیت قدردانی نمایند.

البته کسبه در محضر استاندار از وجود مسائل خصوصا پابرجا بودن بسیاری از مسائل قبلی گلایه کردند و با تاکید بر اینکه تداوم فعالیت های پلیس توریسم تا به امروز بخش زیادی از این مسائل را حل نموده، خواهان حل و فصل مابقی مسائل موجود در بافت شدند.

مردم ضمن رضایت از عملکرد استاندار در این بازه کوتاه با توجه نشان دادن وی به گردشگری و تاکیدات ویژه وی برای پیگیری این مباحث، خواهان پیگیری مسائل عموما زیرساختی با مشارکت دستگاه های متولی شدند.

مردم نامه ای شامل ذکر مسائل ایجاد شده تهیه کرد و به استاندار و متولیان امر تقدیم کرد و خواهان پیگیری استاندار به دستور استاندار شدند.

در این نامه مردم ضمن ابراز خرسندی از انتصاب استانداری پیگیر مسائل گردشگری، مسائلی شامل لزوم کنترل ترددها و مسائل ترافیکی، ساماندهی موتور سیکلت ها، مسائل اتباع، دستفروشان و متکدیان، نصب سطل های زباله و تامین فضای سبز و ساماندهی بعضی از املاک وقفی موجود را مطرح کردند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 824

به "پلیس توریسم بخشی از مسائل اهالی بافت تاریخی یزد را حل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس توریسم بخشی از مسائل اهالی بافت تاریخی یزد را حل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید