همکاری 40 خواننده ایرانی در یک تجربه جهانی، منو بشناس آماده شد

به گزارش آقای معلم، یکی از شاعران و ترانه سرایان مطرح کشورمان در برنامه پنجشنبه آدینه رادیو ایران از انتشار یک اثر موسیقایی بین المللی با حضور 40 خواننده اطلاع داد.

همکاری 40 خواننده ایرانی در یک تجربه جهانی، منو بشناس آماده شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، احمد امیرخلیلی ترانه سرا که مهمان برنامه پنجشنبه آدینه رادیو ایران بود، در مصاحبه با منصور ضابطیان از فراوری یک اثر موسیقایی بین المللی با عنوان منو بشناس اطلاع داد و گفت: بعد از کار WE ARE THE WORD مایکل جکسون که با 45 خواننده کار کرد، برای اولین بار در ایران و دومین بار در جهان، 40 خواننده در ایران دور هم جمع شده اند و اثری با موضوع ایران و صلح با عنوان منو بشناس با آهنگسازی بهروز صفاریان کار نموده اند. شعر این کار را من نوشته ام.

او اضافه کرد: این کار تمام شده است و فکر می کنم در ماه آینده منتشر گردد. کار با یک ویدئو بی نظیر همگام با استاندارد های بین المللی همراه است. یک اثر کاملاً بین المللی است که برای دومین بار در جهان رخ داده است. امیدوارم اتفاق خوبی برای این اثر بیفتد.

امیرخلیلی گفت: پرواز همای، رضا صادقی، حامد همایون، حجت اشرف زاده، فرزاد فرزین، فریدون، خشایار اعتمادی، سینا شعبانخانی، روزبه نعمت الهی، گروه سون، کاوه آفاق، مسعود صادقلو، حمید هیراد و تعداد زیادی از خوانندگان دیگر در این اثر حضور دارند.

پنجشنبه آدینه با اجرای منصور ضابطیان و به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و آدینه ساعت 22 همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت این شبکه رادیویی پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 272

به "همکاری 40 خواننده ایرانی در یک تجربه جهانی، منو بشناس آماده شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "همکاری 40 خواننده ایرانی در یک تجربه جهانی، منو بشناس آماده شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری 40 خواننده ایرانی در یک تجربه جهانی، منو بشناس آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید