ناوگان اتوبوسرانی تهران به استقبال نوروز 1400 می رود

به گزارش آقای معلم، در روزهای پایانی سال، تعداد سفرهای روزانه از جمله استفاده از اتوبوس به اندازه قابل توجهی افزایش می یابد و مجموعه اتوبوسرانی همزمان با رعایت پروتکل های بهداشتی، اقدامات لازم به منظور استفاده حداکثری از توان ناوگان متناسب با افزایش حجم تقاضای سفر را به کار گرفته است.

ناوگان اتوبوسرانی تهران به استقبال نوروز 1400 می رود

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهندس محمود تبرطرف با تأکید بر اینکه مجموعه اتوبوسرانی برای پاسخگویی به احتیاج شهروندان با تمام توان به میدان آمده است، اضافه کرد: با وجود فرسودگی ناوگان، کوشش کردیم تا از ظرفیت های موجود استفاده کنیم و ظرفیت تازه شامل 210 دستگاه اتوبوس و مینی بوس که اخیراً وارد ناوگان شده اند را هم به کار گیریم.

تبرطرف با بیان اینکه نسبت به انجام تعمیرات جزیی و کلی اتوبوس های فرسوده و احتیاجمند تعمیر اقدام نموده ایم، توضیح داد: در هفته سرانجامی سال، علاوه بر تقویت کلی ناوگان، خطوط منتهی به بازارها و مراکز خرید هم به صورت ویژه تقویت می شوند.

اوبا اشاره به اینکه 40 دستگاه اتوبوس و مینی بوس دیگر هم تا قبل از سرانجام سال تحویل گرفته می گردد، اظهار کرد: با توجه به اینکه به علت موج تازه شیوع بیماری کرونا، پیش بینی می گردد بسیاری از شهروندان از انجام سفر در ایام نوروز صرف نظر نموده و از تهران خارج نشوند، برای خدمت رسانی به شهروندان در این ایام هم آمادگی داریم و ناوگان اتوبوسرانی تهران بدون یک روز و حتی یک ساعت تعطیلی، مشغول خدمت به شهروندان خواهد بود.

او با اشاره به اینکه علاوه بر فعالیت 24 ساعته و شبانه روزی خطوط تندرو، در مسیرهای دارای تقاضای سفر نسبت به افزایش ساعات کار خطوط اقدام می گردد، اظهار کرد: به منظور امکان پاسخگویی به تقاضای سفر شهروندان به وسیله نظارت تصویری، نسبت به اعزام اتوبوس کمکی در نقاط پرتقاضا اقدام می کنیم، ضمن اینکه هماهنگی های لازم با پلیس راهور به منظور برطرف مسائل و گره های ترافیکی برای تسهیل و تسریع در تردد اتوبوس ها به عمل آمده است.

تبرطرف با بیان اینکه کماکان ضد عفونی مستمر اتوبوس ها انجام می گردد و نظافت بهینه و کامل از جمله روشویی، توشویی و زیرشویی اتوبوس ها را هم در دستور کار قرار داده ایم، توضیح داد: بعلاوه، نسبت به استقرار واحدهای امدادی سبک و سنگین برای برطرف مسائل فنی اتوبوس ها و جلوگیری از انسداد شبکه معابر اقدام نموده ایم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه رانندگان خدوم ناوگان اتوبوسرانی مرکز و نیروهای شریف پشتیبان آنها در بخش فنی، ستاد و سامانه ها به صورت شبانه روزی و تمام وقت مشغول به کار هستند، اعلام نمود: رانندگان و سایر خدمت گزاران شرکت واحد حتی در لحظه تحویل سال تازه هم در خدمت شهروندان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 707

به "ناوگان اتوبوسرانی تهران به استقبال نوروز 1400 می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوگان اتوبوسرانی تهران به استقبال نوروز 1400 می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید