مقاله: پارک استنلی ونکوور (کانادا)

به گزارش آقای معلم، با انبوهی از جاذبه ها و فعالیت های مفرح برای انجام دادن، شما به راحتی می توانید یک روز کامل از تور کانادا خود را در پارک استنلی سپری کنید. چه جوان باشید، چه دلتان جوان باشد، در این پارک شما به تعداد بی شماری از فعالیت ها و فرصت های عالی برای تفریح و گذراندن اوقاتی خوش دسترسی دارید. لباس شنا، وسایل پیک نیک و کلی انرژی را آماده کنید، چرا که یک روز به یادماندنی در اینجا در انتظارتان خواهد بود. دوست ندارید تمام مسیرها را پیاده روی کنید؟ مشکلی نیست، یک قطار به سبک قدیمی شما را به گوشه و کنار پارک می رساند. هر جا هم که خسته شدید و به تجدید قوا نیاز داشتید، به سراغ یکی از رستوران ها و کافه های پارک رفته و علاوه بر غذاها و نوشیدنی های عالی از منظره جنگل یا اقیانوس در پیش رویتان لذت ببرید.

مقاله: پارک استنلی ونکوور (کانادا)

پیاده روی، دوچرخه سواری، وسایل حمل و نقل عمومی و یا حتی با ماشین شخصی یا کرایه ای؛ فرقی نمی کند، در تور کانادا از هر جایی در مرکز شهر ونکوور شما چند دقیقه با پارک استنلی فاصله خواهید داشت. پس این فرصت را از دست ندهید و حتما از یکی از بهترین مکان های دیدنی کانادا دیدن کنید.

پارک استنلی در طول تاریخش میزبان گستره متنوعی از یادبودها، مجسمه ها و لوحه های جالب توجه بوده است. در بازدیدتان از این پارک در تور کانادا، حتما از این جاذبه ها دیدن کنید؛ آثاری که می توانند شما را هر چه بیشتر با تاریخ و فرهنگ این سرزمین آشنا کنند. برای علاقه مندان به طبیعت، پارک استنلی یک بهشت واقعی است؛ در این پارک تعداد زیادی از گونه های مختلف گیاهی از جمله درختان چند صد ساله وجود دارند. به خاطر فضای بزرگ و طبیعت بکر و دور از ساخت و سازهای شهری، این پارک یک منزلگاه عالی برای گستره عظیمی از جانداران است، جاندارانی که در طبیعت گوناگون پارک شامل جنگل های درختان مخروطی، تالاب های باتلاقی و سواحل صخره ای جایگاه خود را پیدا کرده اند.

منبع مقاله: پارک استنلی ونکوور (کانادا)

انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 861

به "مقاله: پارک استنلی ونکوور (کانادا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پارک استنلی ونکوور (کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید