مقاله: مزایا و معایب مودم 4G یوتل L443

به گزارش آقای معلم، به زودی شاهد ورود مودم 4.5G ایسوس 4G-AC53U به بازار ایران با گارانتی سه ساله شرکت آوانگ خواهیم بود. هنوز قیمت این مودم معین نشده است…

مقاله: مزایا و معایب مودم 4G یوتل L443

مودم های همراه و فورجی قابلیت روتری و وای فای دارند تا کاربران بتوانند گوشی تلفن همراه، نوت بوک، کامپیوتر، تبلت و دیگر تجهیزات خود را به آن ها…

به همین دلیل است که به یک باره، قیمت این مودم از نزدیک 900 هزار تومان در اواخر سال به قیمت 1 میلیون و 100 هزار تومان در اردیبهشت ماه رسید.

به طور کلی، مودم یوتل L443 که با مودم هواوی B612 قابل مقایسه نیست و نمی تواند جایگزین آن گردد ولی برای بعضی دوستانی که دنبال مزایا و معایب آن هستند؛ باید گفت یک مودم 4G با آنتن های خارجی است که در داخل ایران ساخته یا به زبان دیگر مونتاژ می گردد و از مودم های مشابه خارجی ارزان تر است.

به نظر می رسد همه اپراتورهای موبایل از روی ناچاری و اجبار یا شرایط بازار و بعضی مزایای قابل تصور، سراغ این مودم فورجی یوتل رفتند و آن را به مشتریان جدید خود می دهند.

هنوز از نزدیک این مودم را لمس نکردم تا کیفیت ساخت، قدرت آنتن دهی و امکانات نرم افزاری پنل مدیریتی تحت وب آن را آنالیز کنم.

منبع مقاله: مزایا و معایب مودم 4G یوتل L443

انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 770

به "مقاله: مزایا و معایب مودم 4G یوتل L443" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مزایا و معایب مودم 4G یوتل L443"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید