مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)

به گزارش آقای معلم، رستوران گردان برج مروارید شرقی در گوی بزرگ دوم برج قرار گرفته و با ارتفاع 263 متریش مرتفع ترین رستوران گردان در آسیا است. این رستوران ظرفیت میزبانی از 350 نفر را در یک زمان داشته و هر 2 ساعت یکبار به دور خود می گردد. این رستوران ناهار و شام بوفه داشته و منوی آن گستره وسیعی از غذاهای غربی و چینی را شامل می شود. شما می توانید علاوه بر لذت بردن از منظره کامل شهر یک غذای عالی نیز نوش جان کنید. قیمت بوفه ناهار (11 صبح تا 2 بعد از ظهر) و بوفه شام (5 بعد از ظهر تا 9 شب) در این رستوران به ترتیب 298 یوان و 328 یوان برای هر نفر است. برای مهمانان رستوران بازدید از برج، هر 3 گوی و موزه تاریخ شانگهای رایگان است. در تور چین منظره های شب های شانگهای از این رستوران را از دست ندهید.

مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)

اگر از قبل بلیت رزرو نکنید انتظار ایستادن طولانی در صف های بلیت را داشته باشید. قبل از رفتن پیش بینی وضع هوا را بررسی کنید؛ در هوای مه آلود منظره واضحی از اطراف نصیبتان نمی شود. بازدید از برج را می توانید با بازدید از The Bund، مرکز مالی جهانی شانگهای و باغ Yu ترکیب کنید.

برج مروارید شرقی 3 گوی اصلی دارد. هر کدام از این گوی ها سکوی تماشای منظره خود را دارند، در نتیجه شما می توانید از منظره نفس گیر شهر در ارتفاع های متفاوت لذت ببرید. بالاترین گوی در ارتفاع 350 متری قرار دارد؛ در آنجا می توانید از نمای دید پرنده شهر لذت ببرید. گوی میانی، 3 طبقه در ارتفاع 259 متری تا 267 متری دارد. طبقه بالایی این گوی، رستوران گردان است. دو طبقه پایینی سکوهای تماشای منظره هستند. از طبقه اصلی این گوی در ارتفاع 263 متری می توانید به سمت پایین، آسانسور سوار شده و به سکوی قرار گرفته در ارتفاع 259 متری و دارای کف شیشه ای بروید. می توانید از پیاده روی در این مکان و دیدن نمای 360 درجه رودخانه Huangpu و ساختمان های دو طرف رودخانه لذت ببرید. گردشگرانی که ترس از ارتفاع دارند بهتر است به این طبقه نروند. پایین ترین گوی برج نیز در ارتفاع 90 متری قرار دارد.

منبع مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)

انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 836

به "مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید