لاتاری 6 میلیون دلاری در پکن برای ارز دیجیتال چینی

به گزارش آقای معلم، دولت چین برای توسعه ارز دیجیتال خود اقدام به برگزاری لاتاری در پکن و تقسیم 6 میلیون دلار بین شهروندان چینی نموده است.

لاتاری 6 میلیون دلاری در پکن برای ارز دیجیتال چینی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، چین 40 میلیون رنمینبی (معادل 6.2 میلیون دلار) از ارز دیجیتال طراحی شده به وسیله خود را در یک لاتاری در اختیار شهروندان خود در پکن قرار خواهد داد.

شهروندان مرکز چین می توانند از دو اپلیکیشن بانکی برای شرکت در این لاتاری و امتحان کردن شانس خود برای معرفی در میان 200 هزار برنده آینده استفاده نمایند.

چین از سال 2014 و به شکل برگزاری لاتاری در پی توسعه یوان دیجیتال در سراسر این کشور است. در لاتاری اخیر برای هر نفر پاکتهای نامه قرمز رنگی به ارزش 200 یوان (31 دلار) در نظر گرفته شده است که امکان استفاده از آنها به وسیله روش های خاصی وجود دارد.

لی بو، معاون بانک چین در ماه آوریل اعلام نموده بود که بانک مرکزی چین حوزه پروژه های آزمایشی خود را توسعه داده و حتی میتواند برای تماشاگران خارجی بازی های المپیک پکن در 2022 اجازه استفاده از آنها را فراهم سازد.

درماه فوریه هم شهر چنگدو در جنوب غربی چین 40.2 میلیون یوان از پول دیجیتال خود را در اختیار شهروندان این منطقه قرار داد. سال گذشته هم شهرهایی مانند شنزن لاتاری های خاص خود را برگزار نموده و با این کار سعی در ترغیب مردم به استفاده از یوان دیجیتال داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 672

به "لاتاری 6 میلیون دلاری در پکن برای ارز دیجیتال چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاتاری 6 میلیون دلاری در پکن برای ارز دیجیتال چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید