قیمت هونگچی H5 بهمن موتور و شرایط فروش آن رسماً اعلام شد

به گزارش آقای معلم، قیمت هونگچی H5 بهمن موتور دو میلیارد و 620 تومان اعلام شد. متقاضیان خرید این خودرو می توانند با پرداخت مبلغ 140 میلیون تومان بیشتر، از خدمات سه سال سرویس دوره ای و سه سال بیمه بدنه این خودرو هم بهره مند شوند. قیمت فول ترین نسخه هونگچی H5 بهمن موتور در بازار خودرو چین 215 هزار و 800 یوان (1 میلیارد و 540 میلیون تومان) است.

قیمت هونگچی H5 بهمن موتور و شرایط فروش آن رسماً اعلام شد
ویدیو آنالیز ماشین تیگو هشت پرو مکس را در کانال یوتیوب خبرنگاران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - قیمت قطعی هونگچی H5 بهمن موتور دو میلیارد و 620 تومان است. متقاضیانی که خواستار خرید این خودرو هستند، باید کل مبلغ را یکجا به حساب بهمن موتور واریز نمایند.

اگر خریداران این سدان چینی مبلغ 140 میلیون تومان بیشتر پرداخت نمایند، می توانند از مزایای سه سال سرویس دوره ای و سه سال بیمه بدنه بهمن موتور بهره مند شوند.

Hongqi H5 در دو تریم به وسیله بهمن موتور به بازار عرضه خواهد شد. تریم اول مشکی - قهوه ای و تریم دوم مشکی قرمز است. تخصیص این تریم ها به مشتریان هم براساس موجودی شرکت صورت می پذیرد. یعنی این شانس شما به عنوان متقاضی خرید این سدان چینی است که کدام تریم را خریداری خواهید کرد.

تمامی نسخه های وارداتی H5 به ایران دارای رینگ های 18 اینچی، 9 کیسه هوای 11 نقطه ای، سامانه کنترل آغاز حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، سقف پانورامیک برقی، ترمز اظطراری اتوماتیک، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، تهویه دو کاناله، نمایشگر لمسی 12.6 اینچی، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع، نورپردازی داخل کابین، جلو آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی، استارت استاپ اتوماتیک، استارت دکمه ای، سنسور نور و باران، درب صندوق عقب برقی و… هستند.

این خودرو چینی ششمین سدان میانه پر فروش در بازار خودرو چین است. به طوری که در ماه گذشته میلادی بیش از 9 هزار و 800 نفر فقط در چین اقدام به خرید آن کردند.

ویدیو تست و آنالیز تیبا و ساینا را در کانال یوتیوب خبرنگاران پلاس دیدن کنید:

هونگچی H5 بهمن موتور با موتور 2 لیتری توربو CA4GC20TD-33 به دست خریداران ایرانی آن می رسد. این موتور قادر است 224 اسب بخار قدرت در 5 هزار و 500 دور در دقیقه نیرو فراوری کند. گشتاور این موتور به رقم 340 نیوتن متر می رسد که در میان دورهای 1650 تا 4500 در ایده آل ترین شرایط استفاده خود قرار داد.

نیروی این موتور به وسیله گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT به محور جلوی این سدان چینی منتقل می گردد. شتاب صفر تا صد آن 7.8 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز به 230 کیلومتر در ساعت می رسد. اگر متقاضی خرید این سدان چینی بهمن موتور هستید، ضروری است بدانید که جریمه تأخیر 3 درصدی برای آن در نظرگرفته شده است.

نام محصولقیمت مصرف نمایندهرنگزمان تحویلتوضیحات
هونگچی H52 میلیارد و 620 میلیون تومانمشکی - سفید - خاکستریهفته آخر بهمن 1402-
2 میلیارد و 760 میلیون تومانبه همراه 3 سال سرویس دوره ای و سه سال بیمه بدنه

جک جی4 نیوفیس معرفی گردید / اولین خودرو با نشان کرمان موتور

پژو 207 اتوماتیک تازه تحت فشار آنالیز شد/ خودرو با شتاب عالی اما…

تعرفه واردات خودرو های وارداتی بنزینی ، دیزل و هیبریدی افزایش یافت + جدول تعرفه

قیمت بستیون T77 بهمن موتور معین شد / قیمت 5 خودرو وارداتی دیگر اعلام شد

منبع: بیت ران
انتشار: 16 آبان 1402 بروزرسانی: 16 آبان 1402 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1239

به "قیمت هونگچی H5 بهمن موتور و شرایط فروش آن رسماً اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت هونگچی H5 بهمن موتور و شرایط فروش آن رسماً اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید