فرانگر، یک راه ساده تر برای استخدام در آژانس هواپیمایی

به گزارش آقای معلم، اگر می خواهید در آژانس هواپیمایی استخدام شوید، این مقاله را دنبال کنید.

فرانگر، یک راه ساده تر برای استخدام در آژانس هواپیمایی

اگر در پی کار هستید و یا در کوشش برای کسب عایدی بیشتر و شکوفائی و افزایش مهارت های فردی، حرفه ای و اجتماعی خود هستید، می توانید از امکانات موجود در سایت فرانگر استفاده نموده و فرصت های شغلی متناسب با تخصص خود را بیابید. فرانگر در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات خود در حوزه صنعت گردشگری، صفحه کاریابی ویژه آژانس ها را در سایت خود راه اندازی نموده است. یکی از مهم ترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی تسهیل و صرفه جویی در زمان و هزینه امور و ایجاد فـرصت بـرابـر بـرای متخصصین به مـنظور جذب در بـازار کـار بوده است. اطلاع رسانی به روز فرصت های شغلی در فرانگر موجب شده است تا این سایت به عنوان مرجع کاریابی آژانس هواپیمایی شناخته گردد.شما می توانید در بانک اطلاعاتی فرصت های شغلی فرانگر به صورت رایگان جستجو کنید و برای فرصت های شغلی که مناسب با تخصص، تجربه و مهارت شماست، رزومه خود را ارسال کنید.

در پی همکار نو هستید؟

مدیران در سازمان های حرفه ای بر این باورند که یکی از مهم ترین و اصلی ترین سرمایه های هر شرکتی، سرمایه انسانی است. استخدام یک همکار حرفه ای، امری بسیار سخت و حساس است. از آثار استخدام نامناسب می توان هدر رفت منابع در آموزش به فرد نامناسب، مسائل عملکردی، جلوه بد برای سازمان، عدم رضایت همکاران دیگر، مسائل مربوط به اتمام همکاری، هزینه استخدام مجدد و دیگر هزینه های مادی و معنوی اشاره نمود. شما می توانید فرصت های شغلی خود را در فرانگر ثبت کنید تا کارجویان متقاضی کار، رزومه خود را متناسب با فرصت های شغلی برای شما ارسال نمایند. با توجه به تعداد مناسب رزومه های ارسالی کارجویان شما می توانید متناسب با ماهیت شغل و محیط کاری آژانس خود برترین کارمند را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید.

امکان دیگر سایت فرانگر ویژه آژانس ها

یک راه ساده تر برای اطلاع از نوترین فرصت های شغلی

فرانگر با هدف تسهیل و صرفه جویی در زمان و هزینه امور آژانس ها در مورد دستیابی به نوترین بخشنامه ها اقدام به راه اندازی صفحه بخشنامه هواپیمایی ها نموده است. در این امکان تازه از وب سایت تمامی بخشنامه های ایرلاین ها آرشیو و بر اساس موضوع طبقه بندی شده اند به طوری که شما قادرید بخشنامه های مورد نظر خود را با استفاده از فیلترهای موجود بر اساس تاریخ، ایرلاین و موضوع بخشنامه به راحتی بیابید و در صورت تمایل پرینت کنید.با استفاده از این بخش از سایت دسترسی همه پرسنل آژانس به بخشنامه ها میسر شده و دیگر نگرانی بابت عدم دریافت بخشنامه به وسیله ایمیل وجود نخواهد داشت. از این پس می توانید بخشنامه ایرلاین ها را علاوه برکانال فرانگر در این صفحه نیز مشاهده کنید.

فرانگر یک راه ساده تر...

منبع: کجارو
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 895

به "فرانگر، یک راه ساده تر برای استخدام در آژانس هواپیمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانگر، یک راه ساده تر برای استخدام در آژانس هواپیمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید