طراحی ساعت هوشمند متا فاش شد

به گزارش آقای معلم، ساعت هوشمند متا به چندین دوربین و صفحه نمایش قابل جدا شدن مجهز خواهد شد.

طراحی ساعت هوشمند متا فاش شد

خبرنگاران -شرکت متا در سال 2004 با نام فیسبوک در آمریکا تاسیس شد. متا حدود 2 میلیارد کاربر در 4 برنامه پرطرفدار متعلق به خود یعنی اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک دارد. این شرکت اولین ساعت هوشمند خود را طراحی نموده و قرار است به زودی به بازارهای جهانی عرضه کند. پیش بینی می گردد این دستگاه با ساعت های هوشمند سامسونگ و اپل رقابت تنگاتنگ داشته باشد.

به گزارش سایت aroged، به گفته نشریه هلندی، فیسبوک واچ یا متا واچ در دو نسخه با قاب گرد و مربع که قابل جابه جایی هستند در تابستان به بازارهای جهانی عرضه می شوند. ساعت هوشمند گرد، دارای دو یا حداکثر سه دوربین با یک لنز تله فوتو با زوم اپتیکال، یک لنز فوق عریض و یک لنز ماکرو است. بعلاوه این ساعت یک صفحه نمایش چرخشی برای عکسبرداری دارد.

براساس گزارش ها، تمامی تصاویر ساعت هوشمند متا به صورت مستقیم در اینستاگرام و فیسبوک منتشر خواهند شد. علاوه بر این، دوربین موجود در دستگاه می تواند برای تماس های ویدیویی استفاده گردد. متا واچ دارای حسگرهای لمسی است که به گفته محققان تکنولوژی، غول فناوری آمریکا در آینده می تواند از این حسگر ها برای پیاده سازی واقعیت مجازی AR/VR و واقعیت ترکیبی استفاده کند.

انتظار می رود متا به عنوان بخشی از کنفرانس فناوری خود در جولای تا آگوست 2022 از دستگاه های جدیدی نیز رونمایی کند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 948

به "طراحی ساعت هوشمند متا فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ساعت هوشمند متا فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید