سه روز کوشش یک زن برای نجات بچه روباه از مرگ

به گزارش آقای معلم، حیوانات وحشی گاهی اوقات به علت بی احتیاطی بعضی از انسان ها در موقعیت های مرگبار گیر می نمایند. در یک ویدئوی دلگرم نماینده که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد، زنی نشان داد که چگونه بچه روباهی را که سرش در شیشه کره بادام زمینی گیر نموده بود و به مدت سه روز نمی توانست چیزی بخورد یا بنوشد، نجات داد.

سه روز کوشش یک زن برای نجات بچه روباه از مرگ

به گزارش خبرنگاران، این ویدئو به وسیله زنی به نام جنی ادلمن در اینستاگرام منتشر شده است.

جنی درباره کار خود گفت: یک شیشه کره بادام زمینی نزدیک بود این بچه روباه را بکشد. من 3 روز کوشش کردم تا او را دستگیر کنم، زیرا او نمی توانست شیشه را از روی خود بیرون بیاورد.

من حدود 20 کوشش ناموفق داشتم و تماشا رنج کشیدن او قلبم را می شکست. بدون آب و غذا برای 3 روز کامل، نگران بودم که او بیشتر دوام نیاورد.

خوشبختانه روز سوم توانستم یه تور قرض بگیرم و بالاخره بگیرمش.

لطفاً به یاد داشته باشید که قبل از ریختن شیشه ها در سطل زباله، درب آن را دوباره روی شیشه قرار دهید.

از زمان انتشار چهار روز پیش، این ویدئو بیش از 303 میلیون بازدید داشته است. بعلاوه چندین نظر از کاربران شبکه های اجتماعی دریافت نموده است که از کوشش های این زن برای نجات روباه تمجید کردند.

یکی از کاربران گفت: تو یک فرشته هستی! دیگری نوشت: شما کار باورنکردنی انجام دادید و او را نجات دادید و من مطمئن هستم که تجربه شما و به اشتراک گذاری آن باعث نجات بسیاری دیگر خواهد شد. یک کاربر دیگر نوشت: اوه خدا را شکر! آفرین که اینقدر پیگیر و دلسوز بودی!

نظر شما در خصوص این حرکت مهربانانه زن چیست؟

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1039

به "سه روز کوشش یک زن برای نجات بچه روباه از مرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه روز کوشش یک زن برای نجات بچه روباه از مرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید