دانشگاه آزاد فیروزآباد براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد

به گزارش آقای معلم، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد استان فارس براساس سوابق تحصیلی برای نیمسال نخست سال تحصیلی 1400-1399 دانشجو می پذیرد.

دانشگاه آزاد فیروزآباد براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد براساس سوابق تحصیلی برای نیمسال نخست سال تحصیلی 1400-1399 دانشجو می پذیرد.

گفتنی است، ثبت نام و اعلام نتایج رشته محل های با پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی، برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد در مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که پذیرش آن ها براساس سوابق تحصیلی تا خاتمه روز یکشنبه دوم شهریور 99 همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام به نشانی Www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی لازم در صورت تمایل و داشتن شرایط به تهیه کارت اعتباری و انتخاب رشته اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 116

به "دانشگاه آزاد فیروزآباد براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد فیروزآباد براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید