خبرنگاران برگزار می نماید: چهارمین گردهمایی سالیانه کسب وکارهای فعال در خبرنگاران

به گزارش آقای معلم، چهارمین گردهمایی سالیانه کسب وکارهای فعال در خبرنگاران به صورت آنلاین در تاریخ 6 آبان 1399 برگزار می گردد. کارگاه های پیش از رویداد اصلی نیز از انتها مهر شروع می گردد.

خبرنگاران برگزار می نماید: چهارمین گردهمایی سالیانه کسب وکارهای فعال در خبرنگاران

به رسم سال های گذشته این گردهمایی با حضور علاقه مندان به کسب وکار ودست اندرکاران مارکت پلیس ایرانی برگزار می گردد اما با توجه به شیوع ویروس همه گیر کرونا برخلاف گذشته، این اولین بار است که برگزاری چنین رویدادی توسط خبرنگاران به صورت کاملاً آنلاین خواهد بود.

حمایت از کسب وکارهای ایرانی یکی از بزرگترین مسئولیت های اجتماعی خبرنگاران ست و این گردهمایی می کوشد تا فرایند جذب فروشندگان جدید در پلتفرم مارکت پلیس خبرنگاران و همچنین آموزش به صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی را تسهیل و تسریع کند.

بر اساس گزارش سال 98 خبرنگاران تا انتها این سال، 61 هزار کسب وکار ایرانی فعالیت خود را در بازارگاه کسب وکارهای خبرنگاران آغاز نموده اند وهر فروشنده فعال مارکت پلیس به طور متوسط ماهانه 39 میلیون تومان فروش داشته است. همچنین در سال 98 در مجموع 105 هزار و 712 کسب وکار برای فروشندگی در مارکت پلیس درخواست داده اند که 57 درصد این کسب وکارها شرایط فروشنده شدن در خبرنگاران را احراز کردند و به فروشندگان اضافه شدند. همچنین تا انتها نیمه نخست سال 99 تعداد فروشندگان فعال در پلتفرم مارکت پلیس خبرنگاران به بیش از 80 هزار کسب وکار افزایش یافت.

چهارمین رویداد گردهمایی سالیانه کسب وکارهای خبرنگاران علاوه بر رویداد اصلی می کوشد فعالیت های جانبی برای معرفی بیشتر این سرویس و همچنین آموزش به فروشندگان بالقوه را در دستور کار خود داشته باشد. بر این اساس چند کارگاه پیش از آغاز رویداد برگزار می گردد. در تصویر زیر جزئیات برگزاری این ورکشاپ ها را ببینید:

مرکز فروشندگان خبرنگاران فعالیتش را از سال 95 با هدف گسترش و توسعه کسب وکار آغاز کرد و پس از سه سال متوالی، چهارمین گردهمایی سالیانه کسب وکارهای خبرنگاران را با هدف معرفی فضای فروش آنلاین به علاقه مندان، آشنایی با ارزش های خبرنگاران و آموزش در جهت یاری به پیشرفت فروش برگزار می نماید.

اطلاعات تکمیلی در خصوص این رویداد را به وسیله اتاق خبر خبرنگاران، سلر آموزشگاه و صفحه اینستاگرام مارکت پلیس خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 186

به "خبرنگاران برگزار می نماید: چهارمین گردهمایی سالیانه کسب وکارهای فعال در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزار می نماید: چهارمین گردهمایی سالیانه کسب وکارهای فعال در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید