جرئیات سریال سیاوش؛ دانلود قسمت اول سریال سیاوش

به گزارش آقای معلم، بنابر اعلام حلال دانلود، قسمت اول این سریال آدینه 10 بهمن ماه جاری از سامانه دانلود قانونی حلال دانلود قابل دریافت است.

جرئیات سریال سیاوش؛ دانلود قسمت اول سریال سیاوش

سیاوش سریالی ملودرام با رگه های تند نقد اجتماعی است که با لوکیشن هایی در کف جنوب شهر تهران فراوری شده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاضری برای حمایت از خانواده ات چی کار کنی؟ اگه مجبور بشی دیگه عضوی از خانواده هم نباشی، کار درست رو انجام میدی یا منتظر میشی که نابود بشن؟

در سریال سیاوش شاهد داستانی درگیرکننده و نقش آفرینی های متفاوتی از میلاد کی مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه و دیگر بازیگران هستیم. موسیقی تیتراژ این سریال نیز توسط پرواز همای ساخته شده است.

مهدی و صادق کمک پیش از این سریال ممنوعه را با حضور میلاد کی مرام فراوری نموده بودند و سریال سیاوش دومین همکاری آن ها در شبکه نمایش خانگی به حساب می آید.

میلاد کی مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه، سوگل خلیق، گیتی قاسمی، خسرو شهراز، علیرضا جعفری، محمدرضا صولتی، ناهید مسلمی، مهدخت مولایی، محمد ولی زادگان، مهدی حسینی نیا، علی عامل هاشمی، مرجان اتفاقیان، الهام جدی، مرجان قمری و رویا جاویدنیا از بازیگران این سریال هستند.

برای دانلود سریال سیاوش با حجم نیم بها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت اول سریال سیاوش

منبع: فرارو
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 442

به "جرئیات سریال سیاوش؛ دانلود قسمت اول سریال سیاوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرئیات سریال سیاوش؛ دانلود قسمت اول سریال سیاوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید