جایزه برترین بازیگر مرد جشنواره آمریکایی به بازیگر زنجانی

به گزارش آقای معلم، یک بازیگر زنجانی پیروز به دریافت جایزه برترین بازیگر مرد در جشنواره زنان Imagine This woman آمریکا برای فیلم کوتاه آوا شد.

جایزه برترین بازیگر مرد جشنواره آمریکایی به بازیگر زنجانی

به گزارش ایسنا، محمود نظرعلیان در رابطه با فیلم کوتاه آوا اظهار کرد: فیلم کوتاه آوا به کارگردانی ساسان کریمی و تهیه نمایندگی سعید دادگر و لیلا بلوکات با شرکت در جشنواره زنان Imagine This woman آمریکا پیروز به دریافت جایزه برترین فیلم کوتاه و برترین بازیگر مرد شد. بعلاوه فیلم آوا به جشنواره فیلم های خاورمیانه و شمال آفریقای ونکوور نیز راه یافته است.

وی با اشاره به نقش آفرینی خود در فیلم های مرد ابری و پیرمرد و دریا نیز اضافه کرد: فیلم مرد ابری به کارگردانی شاهین جلالی به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش دریافت نشان برترین بازیگری مرد جشنواره بین المللی گرند اف لهستان کاندیدا شده است و فیلم پیرمرد و دریا به کارگردانی علی لاجوردی نیز به جشنواره بین المللی فیلم سالرنو ایتالیا راه یافته است.

این هنرمند زنجانی توضیح داد: بسیاری از جوانان در استان زنجان یا استان های دیگر به کار در حوزه سینمای کوتاه علاقه دارند، ولی با مشکل نبود تهیه نماینده و سرمایه گذار در این حوزه روبرو می شوند که حمایت تهیه نمایندگان و افراد علاقه مند به جوانان و سینمای کوتاه به پیروزیت آن ها یاری خواهد نمود.

نظرعلیان ادامه داد: سقف شهرستان ها برای پیشرفت کوتاه است و بازیگران یا کارگردانان تا حدی می توانند در استان ها رشد نمایند و بعد از مدتی افراد جوان که دارای ایده های نو هستند به ناچار مهاجرت می نمایند که مقصد بیشتر این مهاجرت ها نیز تهران است و بیشتر هنرمندان در تهران حضور دارند.

بازیگر زنجانی مطرح نمود: مسئولان فرهنگی و هنری در استان ها باید از هنرمندان حمایت نمایند تا آن ها بتوانند در استان خود رشد نمایند وگرنه آن ها مجبور به مهاجرت هستند، آینده سینما در دست هنرمندان جوان است و این هنرمندان نیز مستلزم حمایت و پشتیبانی مسئولان فرهنگی و هنری استان خود هستند.

وی اعلام نمود: جوانانی که علاقه مند به بازیگری بوده و تمایل ورود به این عرصه را دارند، علاوه بر حضور در فیلم های مختلفی که فراوری می گردد نباید نسبت به تماشا و شنیدن کافی کوتاهی نمایند و باید ارتباط خود با مراکزی که به صورت دائم در راستای فراوری فیلم فعالیت می نمایند نیز ارتباط برقرار نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 871

به "جایزه برترین بازیگر مرد جشنواره آمریکایی به بازیگر زنجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه برترین بازیگر مرد جشنواره آمریکایی به بازیگر زنجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید