بوگاتی از جدیدترین بروزرسانی های خود رونمایی کرد

به گزارش آقای معلم، بوگاتی خودرویی طراحی نموده است که آن را با لاستیک میشلن به نمایش گذاشته و چهار دیود نوری بسیار نازک در هر درب و گلگیر جلو، به کار برده است.

بوگاتی از جدیدترین بروزرسانی های خود رونمایی کرد

به گزارش خبرنگار ، بوگاتی که اغلب به اسم یک شرکت فرانسوی شناخته می گردد، زمانی به وسیله یک صنعتگر نابغه ایتالیایی به نام اتوره بوگاتی به منظور فراوری خودروهای سفارشی در مولشایم فرانسه تاسیس شد. متأسفانه، جنگ جهانی دوم کارخانه تاریخی را ویران کرد و این کارخانه خودروساز لوکس در سال 1952 متوقف شد.

چندین شرکت در دهه 1960 و 1970 کوشش کردند تا بوگاتی را احیا نمایند و انتها یکی از عظیمان تجاری رومانو آرتئولی توانست مارک تجاری را دوباره زنده کند. EB 110 فراوری شده در مودنا، ایتالیا، اولین خودرویی بود که فراوری شد و زمینه را برای ساخت Veyron و Chiron امروز فراهم کرد.

در طول عمر خود، بوگاتی مدل های موتور جلو را بسیار بیشتر از هایپرکارهای موتور وسط ساخت؛ این را می توان از خودروهایی مانند Chiron برداشت کرد.کم و بیش بوگاتی ویرون و استون مارتین V8 Vantage را می توان 2 خودرو شگفت انگیزی دانست که به وسیله این 2 کارخانه خودروسازی ساخته شد.

اکنون بوگاتی خودرویی طراحی نموده است که آن را با لاستیک میشلن (شرکت میشلن یک فراورینماینده عظیم لاستیک است که در سال 1889 راه اندازی شد) با رنگ مشکی براق به نمایش گذاشته و چهار دیود نوری بسیار نازک در هر درب و گلگیر جلو ، به کار برده است.

این خودرو نشانه هایی از مدل اخیر بوگاتی دارد که از جمله می توان به چراغ های مینیمال Centodieci و چرخ های نمونه رکوردشکن Chiron Super Sport 300+ اشاره نمود. اما آیا می توان کواد توربو 8.0 لیتری را در زیر کاپوت جلو قرار داد؟ اکنون خودروی معرفی شده با یک W16 در معرض دید قرار داده است، بنابراین می توان انتظار این آپشن را داشت.

در خصوص اینکه چه نوع موتوری در زیر کاپوت مخفی است، فقط می توان حدس زد. کواد توربو W16 از Chiron به دلایل زیادی از جمله بسته بندی و جعبه دنده دو کلاچه بعید به نظر می رسد و جعبه دنده سنگین که به وسیله ریکاردو فراوری شده است، به تنهایی بیش از دو کوروت C8 هزینه دارد.

این احتمال وجود دارد که محرک احتمالی پیشرانه V8 با نیروی تغذیه شده در پورشه پانامرا و مدل های عجیب و غریب گروه فولکس واگن، از جمله لامبورگینی اوروس باشد. مشکل این موتور این است که بنتلی از آن در Continental GT استفاده می نماید که مبتنی بر پلتفرم Panamera است.

با بازگشت به دنیای واقعی باید گفت که شرکت در حال حاضر بیشتر روی Chiron متمرکز شده است. اما با پیشرفت، ممکن است بوگاتی به سمت وسایل نقلیه الکتریکی برود زیرا پورشه و ریماک در حال مذاکره برای یک سرمایه گذاری مشترک هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 710

به "بوگاتی از جدیدترین بروزرسانی های خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوگاتی از جدیدترین بروزرسانی های خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید