باید به مجموعه آبگرم معدنی هلال فردوس توجه بیشتری گردد

به گزارش آقای معلم، میراث آریا/ براساس خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، باید به مجموعه آبگرم معدنی هلال فردوس توجه بیشتری گردد.

باید به مجموعه آبگرم معدنی هلال فردوس توجه بیشتری گردد

علیرضا عباس زاده در جلسه آنالیز مسائل آبگرم معدنی هلال فردوس با اشاره به بازدید استاندار از این مجموعه اظهار کرد: مجموعه آبگرم فردوس به عنوان یکی از مراکز مهم تفریحی و گردشگری باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: با توجه به اینکه مجموعه آبگرم معدنی هلال فردوس به عنوان یکی از نقاط هدف گردشگری مطرح بوده و در کریدور ارتباطی مشهدالرضا (ع) واقع شده، ضرورت دارد نسبت به احیای آن اقدام گردد.

عباس زاده گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید نسبت به جذب و معرفی سرمایه گذاری اقدام کند که بتواند مجموعه های مدرن پارک آبی، شهربازی، پیست اسب دوانی، پیست موتورسواری، کارتینگ و محل اقامت مدرن و بروزی با 100 تخت در این حوزه بنا کند.

او ادامه داد: ضروری است در این مجموعه نیازهای مسافران برای چندین روز اقامت تأمین گردد و بخشی از آبگرم معدنی را نیز میتوان در پارک آبی استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی متذکر شد: با ایجاد پارک آبی و... مجموعه به هدف ممتاز گردشگری تبدیل شده و به مسافران محور جنوب به مشهد به خوبی سرویس می دهد، لذا جمعیت هلال احمر باید با سرمایه گذار در مورد ایجاد مجموعه های فوق به توافق برسد.

عباس زاده تأکید کرد: دستگاه های متولی ابتدا باید طرح توسعه گردشگری مجموعه آبگرم معدنی هلال فردوس را تهیه نموده و سپس نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام نمایند تا مجموعه ای ممتاز در شرق کشور احداث گردد.

او با بیان اینکه بومگردی، مجموعه های سنتی و... با رونق گرفتن آبگرم هلال توسعه می یابند، اظهار کرد: باید در این منطقه شرایط ایجاد سایت امداد اضطراری ویژه شرق کشور را نیز آنالیز کرد.

عباس زاده متذکر شد: سوله های ساخته شده در این سایت در موقعیت های بحرانی کاربرد ویژه ای خواهند داشت و در شرایط عادی هم می توانند در اختیار عموم قرار گیرند.

منبع: همگردی
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1038

به "باید به مجموعه آبگرم معدنی هلال فردوس توجه بیشتری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید به مجموعه آبگرم معدنی هلال فردوس توجه بیشتری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید