امباپه: ستاره هستم اما نسبت به دیگران رجحان ندارم، رونالدو و مسی غیرقابل مقایسه با بقیه هستند

به گزارش آقای معلم، ستاره خط حمله تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید با تمام ایمانی که به توانایی هایش دارد، خودش را برتر از سایر انسان ها نمی داند.

امباپه: ستاره هستم اما نسبت به دیگران رجحان ندارم، رونالدو و مسی غیرقابل مقایسه با بقیه هستند

به گزارش خبرنگاران، کیلیان امباپه ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن که این روزها در اردوی تیم ملی فرانسه خودش را برای حضور در رقابت های یورو 2020 آماده می نماید، گفت و گویی با نشریه اسکوایر انجام داد و در آن درباره خود و دیگر موضوعات دنیای فوتبال صحبت کرد.

امباپه گفت: در سطح اول فوتبال دنیا، هیچ کس به شما لطف نمی نماید و تا زمانی هم که خودی نشان ندهید نمی گویند که چه توانایی هایی دارید. همه چیز به خودتان بستگی دارد که نشان دهید چه قابلیت هایی دارید، اما یک ستاره فقط نمی تواند به داشتن اعتماد و عزت نفس اکتفا کند بلکه باید انگیزه پیشرفت و ارتقا دادن سطح خودش برای ارائه بهترین عملکرد را داشته باشد.

مهاجم سابق موناکو اضافه نمود: یک مهاجم مدرن باید همواره این انگیزه را در خود ایجاد کند و فرقی نمی نماید که کجا بازی کند. من در خط حمله بازی نموده و در گوش راست و چپ هم قرار گرفته ام. با همه تواضعی که باید داشت، فکر نمی کنم که هر کسی در هر فصل توانایی تطبیق دادن خودش با چنین تغییری را داشته باشد و دچار اُفت هم نگردد. این چیزی نیست که اتفاقی اتفاق افتاده باشد.

وی اسم کرد: من یک ستاره ام؟ فکر می کنم که بله. در واقع این تصوری است که تمام شهر، تمام دنیا دارند و همه می گویند. ستاره بودن فقط یک صندلی است، اما مرا به انسانی بهتر از سایرین تبدیل نمی نماید. هر بار که به زمین بازی می روم به خودم می گویم که بهترین هستم، اما این را هم می دانم که وقتی شخصیت مهمتری می شوید، مسئولیت ها و وظایف تان هم بیشتر می گردد. دیگر یک کودک خردسال نیستم، من کیلیان امباپه هستم.

امباپه درباره رابطه اش با هم تیمی برزیلی خود نیمار و بعلاوه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به اسم بهترین بازیکنان یک دهه اخیر فوتبال دنیا گفت: به نیمار یاری کردم که خودش را با سبک زندگی در پاریس وفق دهد. در برزیل مردم خیلی سرخوش تر و اهل جشن و شادی هستند اما در فرانسه مردم جدی تر هستند. اینجا در فرانسه بروز دادن احساسات چیز خوبی تلقی نمی گردد. مسی و کریستیانو؟ آنها از من بهتر هستند و همه دنیا هم این را می دانند. اگر بگویید که از آنها بهتر خواهید شد، به خاطر اعتماد به نفس نیست بلکه به خاطر درک نادرست از شرایط است. این دو نفر غیرقابل مقایسه هستند. آنها تمام رکوردها را جابجا نموده و 10، 15 سال در اوج بوده اند.

مهاجم تیم ملی فرانسه در خاتمه درباره ارلینگ هالند، ستاره نروژی تیم بوروسیا دورتموند که خیلی ها او و امباپه را بهترین های نسل بعد فوتبال دنیا می دانند گفت: این دومین سال حضور او (در سطح اول فوتبال اروپا) است. تازه کارمان را آغاز نموده ایم. او تازه در ابتدای راه است. برای او به خاطر کارهایی که انجام داده خوشحالم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 674

به "امباپه: ستاره هستم اما نسبت به دیگران رجحان ندارم، رونالدو و مسی غیرقابل مقایسه با بقیه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه: ستاره هستم اما نسبت به دیگران رجحان ندارم، رونالدو و مسی غیرقابل مقایسه با بقیه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید