اظهارات مصداق تشویش اذهان عمومی است، قانونی پیگیری می کنیم

به گزارش آقای معلم، سخنگوی ناجا در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس گفت: نیروی انتظامی این اظهارات را مصداق تشویق اذهان عمومی دانسته و به وسیله هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می نماید.

اظهارات مصداق تشویش اذهان عمومی است، قانونی پیگیری می کنیم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار مهدی حاجیان سخنگو و معاون اجتماعی ناجا ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حمایت بی دریغ مردم و رسانه ها از ناجا گفت: در اجرای قانون از حقوق مردم عزیز و کارکنان خود مثل گذشته قاطعانه دفاع خواهد نمود.

معاون اجتماعی ناجا در رابطه با اظهارات روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف و تعجب از این موضع گیری بیان داشت: این گونه موضع گیری های هیجانی و احساسی، تاثیری در پیگیری فرایند قضائی پفراینده سرباز وظیفه شناس راهور نخواهد داشت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حمایت بی دریغ مردم و رسانه ها از ناجا اضافه کرد: پلیس با اقتدار و هوشمندی وظایف خود را که حفظ امنیت مردم و نظم بخشی در جامعه است ادامه خواهد داد و در اجرای قانون از حقوق مردم عزیز و کارکنان خود مثل گذشته قاطعانه دفاع خواهد نمود.

سخنگوی ناجا گفت: نیروی انتظامی این اظهارات را تشویش اذهان عمومی دانسته و به وسیله هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می نماید.

لازم به ذکر است حاجی دلیگانی در نطق روز یکشنبه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: تجربه یک شفافیت در هفته های اخیر نشان داد که چگونه راه بر سیلی های مدیران و کارمندان و ماموران بر اقشار مختلف مردم با شفافیت بسته می گردد. ضمن تحسین نماینده ای که با عذرخواهی خود یک سیلی نفس اماره و سیلی دیگری به دشمنان نظام و مجلس زد به نیروی انتظامی هشدار می دهم که از عذرخواهی این نماینده عبرت بگیرد و اجازه ندهد مامورانش به هنگام اعمال قانون از چارچوب قانون تجاوز نمایند.

این نماینده مجلس بیان کرد: برای نظام اسلامی، مردم و قانون فرقی نمی نماید که یک نماینده یا یک پلیس از قانون تخلف کند، ناجا باید به خاطر ادبیات غیرقانونی مامورش همچون نماینده مجلس عذرخواهی کند و البته عذرخواهی بزرگتر باید به خاطر حرف های غیرقانونی آن مسئول ناجا باشد که می خواست مجرمین را دست شکسته ببیند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 427

به "اظهارات مصداق تشویش اذهان عمومی است، قانونی پیگیری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مصداق تشویش اذهان عمومی است، قانونی پیگیری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید