اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال؛ واکنش مهدی امینی به پیشنهاد آبی ها

به گزارش آقای معلم، دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت: من در بهترین شرایط روحی و جسمی قرار دارم و احساس می کنم هیچ وقت در سال های اخیر به اندازه این فصل شرایط خوبی نداشتم.

اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال؛ واکنش مهدی امینی به پیشنهاد آبی ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی امینی با اشاره به بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس گفت: به طور حتم بازی حساس و دشواری با قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: پرسپولیس در سه بازی اخیر خود به پیروزی رسیده و با آمادگی بالا مقابل پیکان صف آرایی خواهد کرد، اما ما نیز انگیزه های زیادی خواهیم داشت تا نتیجه قابل قبول را مقابل این تیم قدرتمند کسب کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال پیکان اعلام کرد: من در بهترین شرایط روحی و جسمی قرار دارم و احساس می کنم هیچ وقت در سال های اخیر به اندازه این فصل شرایط خوبی نداشتم.

امینی شرح داد: اینکه در بازی با پرسپولیس در ترکیب پرسپولیس قرار داشته باشم یا خیر هنوز مشخص نیست، اما من مسئله ای ندارم و همه چیز بستگی به نظر مهدی تارتار سرمربی پیکان دارد.

وی درباره اینکه گفته می شود در نیم فصل به یکی از تیم های استقلال و تراکتور خواهد رفت، گفت: تمام تمرکز من روی تیم پیکان است و وقتی نیم فصل به انتها برسد، درباره آینده ورزشی ام تصمیم خواهم گرفت.

دروازه بان تیم فوتبال پیکان اعلام کرد: من سال گذشته توسط ویلموتس به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدم و امیدوارم بتوانم در ادامه لیگ نمایش های خوبی را در لیگ برتر به اجرا گذاشته و باز هم ملی پوش شوم.

امینی در انتها گفت: من هیچ وقت از رقابت و مبارزه هراسی نداشته ام و عاشق رقابت برابر و جوانمردانه هستم، من از سن 17 سالگی در لیگ برتر به میدان رفته ام و حتم دارم اگر به من اعتماد شود، جواب آن را به بهترین شکل ممکن خواهم داد.

تیم فوتبال پیکان یکشنبه هفته آینده در پانزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 17:10 در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. این تیم با کسب 18 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران قرار گرفته است.

ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 446

به "اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال؛ واکنش مهدی امینی به پیشنهاد آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال؛ واکنش مهدی امینی به پیشنهاد آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید