آگوئرو چند بازی سیتی را از دست داد

به گزارش آقای معلم، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت که مهاجم آرژانتینی اش به دلیل مصدومیت پیش آمده قطعا چند بازی آینده را از دست خواهد داد.

آگوئرو چند بازی سیتی را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پپ گواردیولا پس از فزونی 5 گله تیمش مقابل برنلی در لیگ جزیره گفت: ما عالی بازی کردیم و عملکرد قوی و خوبی را به خصوص در آغاز بازی از خود به نمایش گذاشتیم. ما حالا شانس بالایی برای کسب سهمیه حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان داریم. حالا به کسب سهمیه خیلی نزدیک هستیم.

سرمربی منچسترسیتی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره مصدومیت آگوئرو از ناحیه زانو که مجبور شد در دقیقه 45 جای خود را به گابریل ژسوس بدهد، گفت: مصدومیت آگوئرو خوب به نظر نمی رسد. باید منتظر بمانیم و ببینیم نتیجه آزمایش های تکمیلی چه خواهد بود اما شرایط برای ادامه حضور او در بازی های به جامانده فصل جاری خوب به نظر نمی رسد. سرخیو ماه گذشته هم مسئله ای با زانویش داشت و حالا دوباره از همین ناحیه احساس درد می نماید. پزشک تیم گفت که بهبودی آگوئرو احتیاج به زمان دارد. او به طور حتم چند بازی را از دست خواهد داد اما امیدواریم خبر خوبی پس از آزمایش های تکمیلی بشنویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 26

به "آگوئرو چند بازی سیتی را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگوئرو چند بازی سیتی را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید