3 حقیقت باورنکردنی درباره استانبول ترکیه

به گزارش آقای معلم، اگر در پی ماجراجویی و رفتن به شهر استانبول هستید، 3 حقیقت باورنکردنی این شهر را برای شما بازگو می کنیم. استانبول، این شهر توریستی دوست داشتنی حقایقی را در خود پنهان نموده است که با سفر عادی به این شهر، شاید متوجه آن نشوید. حتی راهنمایان گردشگری معمولاٌ از این 3 مورد چیزی به شما نخواهند گفت، در واقع رازها در ساده ترین حالت ممکن هستند و شاید همین باعث می گردد که از آن ها چیزی گفته نگردد. این 3 مورد جالب از شهر استانبول را در ادامه به شما خواهیم گفت.

3 حقیقت باورنکردنی درباره استانبول ترکیه

استانبول

کشور ترکیه با روابط خوبی که با ایران دارد موجب شده است تا مسافران زیادی به شهرهای این کشور سفر نمایند. این موضوع را اگر کمی بیشتر آنالیز کنیم متوجه خواهیم شد که استانبول علاوه بر این که از این موضوع تاثیر می گیرد به دلیل راحتی سفر و وجود بلیط لحظه آخری استانبول سفرهای بیشتری را به خود می بیند. از آن سوی ماجرا، این شهر با خوراکی های خوشمزه و معروف خود توانسته لحظات شیرینی برای مسافران ایجاد کند تا پس از بازگشت به کشورشان نیز دوباره به استانبول سفر نمایند.

حقیقت های جالب درباره استانبول

1- گرند بازار بزرگترین بازار یرپوشیده قدیمی در دنیا

امکان ندارد گردشگری به استانبول سفر کند ولی به گرند بازار نرود! این بازار در حدود 3000 مغازه مختلف دارد که ساعت ها به گشت و گذار و خرید در آن مشغول خواهید شد.

2- استانبول مثل یک جزیره می ماند

باتوجه به قرار گیری استانبول در میان دریای سیاه و دریای مرمره و البته تنگه بسفر، این شهر مانند یک جزیره شده است ولی هوای شرجی جزیره ای در آن وجود ندارد به همین دلیل در تمام طول سال مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد.

3- در سال 1502میلادی استانبول شلوغ ترین شهر دنیا بود

در کتاب ها نوشته شده است که در سال 1502 این منطقه به عنوان شلوغ ترین شهر دنیا انتخاب شده است! این مورد تاریخی یکی از عجیب ترین موارد این فهرست می باشد.

در نهایت شما می توانید با خرید تورهای آفری از تخفیفات هتل ها نیز بهزه مند شوید و سفرخود را در قالب یک تور 4 شب به بالا تنظیم نمایید تا از مکان های مختلف گردشگری این شهر زیبا بازدید نمایید.در صورت هر گونه هدایت و یا درخواست رزرو تور با خبرنگاران تماس بگیرید، ما با ارائه پیشنهادهای شگفت انگیز برای شما خبرهای خوبی خواهیم داشت و می توانید با قیمت های خوب به استانبول سفر کنید.

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1054

به "3 حقیقت باورنکردنی درباره استانبول ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 حقیقت باورنکردنی درباره استانبول ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید