تور ترکیه: یوناک اولری؛ هتلی در دل صخره های ترکیه

به گزارش آقای معلم، منطقه کاپادوکیا در آناتولی مرکزی واقع شده است. این منطقه به خاطر قدمت تاریخی و شگفتی های طبیعی خود، بسیار مشهور و شناخته شده است. یکی از منطقه ها شهری کاپادوکیا، شهر اورگوپ است که با قدمت و تاریخچه طولانی خود هرساله موردتوجه گردشگران و جهانگرد های این منطقه قرار می گیرد. در این مقاله با هتل یوناک اولری در شهر اورگوپ آشنا خواهیم شد؛ هتلی که در دل صخره ها و به شکل غار ساخته شده است. با خبرنگاران همره باشید.

تور ترکیه: یوناک اولری؛ هتلی در دل صخره های ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

در منطقه زیبا و شگفت انگیز کاپادوکیای ترکیه در شهر قدیمی و باستانی اورگوپ (Urgup) در دل مخروط های سنگی توفا با نام Fairy chimney هتلی شیک و مجلل حفر شده است. هتل یوناک اولری با 30 اتاق از 6 خانه که قدمت آن ها به قرن پنجم و ششم برمی شود و یک عمارت بزرگ که به قرن نوزدهم تعلق دارد، تشکیل شده است.

کاپادوکیا که در قلب ترکیه واقع شده است، امروزه به خاطر ویژگی های زمین شناختی، تاریخی و فرهنگی خود به یک مقصد گردشگری محبوب در تور ترکیه بدل شده است.

کاپادوکیا اساسا در منطقه ای واقع شده است که زیربنای آن از سنگ های رسوبی (سنگ هایی در جویبارها و دریاچه ها به وجود می آیند) و بعلاوه از نهشته های آتشفشانی ایگنیمبرایت که سابقا از آتشفشان های قدیمی و کهن فوران نموده اند، تشکیل شده است.

این نهشته های آتشفشانی، سنگ های نرم و سستی را به وجود آورده اند که به وسیله لایه های بیرونی سخت احاطه شده اند. مردمان شهر اورگوپ این سنگ ها و صخره ها را حفاری نموده اند و در دل این صخره ها، برای خود خانه، کلیسا و هتل ساخته اند.

منبع: کجارو / amusingplanet.com
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 919

به "تور ترکیه: یوناک اولری؛ هتلی در دل صخره های ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: یوناک اولری؛ هتلی در دل صخره های ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید