گلدان های رنگی زیبا در منزل خود بسازید

به گزارش آقای معلم، از جمله ایده های جالبی که برای زیبا سازی انواع گلدان می توانید استفاده کنید، تزیین گلدان با سنگ رنگی است.

گلدان های رنگی زیبا در منزل خود بسازید

گلدان ها در سبک ها و مدل های متنوعی موجود هستند. شما می توانید به منظور جذابیت بخشیدن به ظاهر آن ها با هر ایده ای که تمایل دارید به دیزاین آن پرداخته و گلدان های منزل خود را زیبا سازید. در این مطلب از خبرنگاران به بیان روش های تزیین گلدان با سنگ های رنگی می پردازیم.

روش های تزیین گلدان با سنگ های رنگی

تزیین گلدان با سنگ رنگی احتیاج به ابزار زیادی ندارد و فقط با داشتن کمی خلاقیت و ذوق هنری می توانید گلدان های منزل خود را به برترین شکل ممکن زیبا سازید و ظاهر جذابی به آن ها بدهید. برای اینکه چیدمان زیبایی در خانه خود داشته باشید به مطلب برترین مدل های فرش برای دکور منزل سر بزنید.

لوازم مورد احتیاج

  • گلدان مقاوم پلاستیکی یا سطل فلزی سبک و بادوام
  • کاردک
  • چسب کاشی
  • ابر

مرحله اول از تزیین گلدان با سنگ های رنگی

در ابتدا سطح سطل را با استفاده از کاردک به چسب کاشی آغشته کنید. برای تهیه نمودن چسب کاشی می توانید به فروشگاه های ابزار فروشی مراجعه کنید. سپس سنگ های کوچک را یکی یکی بر روی سطل بچینید و بچسبانید. به سنگ ها فرصت بدهید تا به طور کامل بر روی سطل قرار بگیرند و سفت شوند، امکان دارد حدود یک روز به طول بینجامد تا چسب به طور کامل خشک شود.

مرحله دوم

زمانی که از محکم شدن سنگ ها بر روی گلدان اطمینان پیدا کردید باید دوغاب ریختن را شروع کنید. درست کردن دوغاب در خانه مقداری سخت است ولی می توانید چسب کاشی را با مقداری آب ترکیب کرده و به جای دوغاب بهره ببرید. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاهان آپارتمانی گل می دهند! سر بزنید.

مرحله آخر از تزیین گلدان با سنگ های رنگی

توجه داشته باشید که به حدی آب درون چسب کاشی بریزید که خیلی سفت یا شل نباشد. زمانی که آب را درون چسب ریختید آن را به خوبی هم بزنید و بر روی سطح گلدان بریزید. زمانی که دوغاب به طور کامل خشک شد با استفاده از یک ابر خیس بر روی سنگ ها بکشید تا کاملا تمیز شود. شما می توانید برای زیباسازی گلدان از سنگ های شیشه ای، تیله و کاشی های خرد شده نیز بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این رنگ ها خانه شما را کثیف نشان می دهند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1070

به "گلدان های رنگی زیبا در منزل خود بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلدان های رنگی زیبا در منزل خود بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید