چگونه خانه خودمان را در گوگل استریت ویو تار کنیم؟ (اصلا چرا باید این کار را بکنیم؟)

به گزارش آقای معلم، گوگل استریت ویو پنجره تازه ای برای تماشای دنیا است و اتفاقا این پنجره رو به خانه شما هم باز می گردد.

چگونه خانه خودمان را در گوگل استریت ویو تار کنیم؟ (اصلا چرا باید این کار را بکنیم؟)

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در حالت عادی شاید دیدن خانه تان در گوگل استریت ویو هیجان انگیز و غافل گیرکننده باشد ولی همواره خاتمه خوشی ندارد.

شاید دقیقا اتاق خواب شما در گوگل استریو ویو با پنجره هایی باز یا پرده های نکشیده دیده گردد و شاید چیزهای دیگری از درون خانه شما پیدا باشند که هرگز دوست ندارید دیگران ببینند و بدانند.

در سطحی بالاتر، اصلا نمی خواهید کسی بفهمد این خانه شما است یا اینکه چه شکلی است و شما در کدام طبقه زندگی می کنید.

خوش بختانه، روشی وجود دارد که خانه شما در گوگل استریت ویو دیده نگردد. شما می توانید از گوگل بخواهید خانه شما را برای همواره محو کند و فقط یک ساختمان لکه دار بر جای بماند. کل این فرآیند هم به طرز شگفت انگیزی آسان است.

چرا باید خانه مان را محو کنیم؟

همان طور که از نامش معین است؛ استریت ویو در سال 2007 برای نمایش نمای شهرها و خیابان ها در کشورهای مختلف دنیا راه اندازی شد. کارمندان گوگل با کوله پشتی های مجهز به دوربین های 360 درجه یا با پهپادها و وسایل دیگر قدم به قدم خیابان ها و کوچه های شهرها را فیلم برداری کردند تا استریت ویو به تدریج شکل گرفت.

اما این پروژه گوگل از همان ابتدا بحث برانگیز بود و بعضی اشخاص حقیقی و حقوقی یا سازمان ها و نهادهای امنیتی و رسمی دولتی کشورها اعلام کردند نمی خواهند تصویر و نمای ساختمان آن ها دیده گردد.

به تدریج چندین شکایت از گوگل به دادگاه ها برای نقض حریم خصوصی در استریت ویو رسید. تصاویری از بعضی افراد و بدون اطلاع از آن ها در این نرم افزار پیدا شد و داستان های عجیب پشت سر آن ها که عرصه را برای گوگل تنگ تر کرد.

زنی دروغ گویی شوهرش را با استریت ویو برملا کرد و مردی خیانت زنش در سال های گذشته را فهمید. تصویر یک دزد ساختمانی در استریت ویو پیدا شد و کار زشت و خشونت آمیز دو فرد در یک خانه!

گوگل هرگز محافظ حریم خصوصی کاربران نبوده است و در سال 2010 هم اعتراف کرد کارمندانش در سراسر دنیا بی وقفه در حال فیلم برداری برای این پروژه بودند؛ به طور مخفیانه اطلاعاتی از شبکه های وای فای عمومی و رمزنشده را جمع آوری کردند.

چگونه نمای یک خانه را محو کنیم؟

بنابراین، دلایل زیادی برای محو کردن نمای یک ساختمان در استریت ویو هست. شاید لحظه ای که دوربین های این شرکت در حال ضبط نمای خانه شما هستند؛ بدترین لحظه ای است که انتظارش را ندارید. شاید دوست ندارید غریبه ای به شما زنگ بزند و بگوید در پنجره خانه تان چه چیزهایی دیده است!

محو کردن نمای یک خانه و آپارتمان در Google Street View آسان است. کافی است مراحل زیر را طی کنید:

1- وارد گوگل مپس شوید و آدرس خانه خود را وارد کنید.

2- با کشیدن آیکون کوچک زرد رنگ شبیه انسان در گوشه سمت راست پایین نقشه، وارد حالت Street View گوگل مپس شوید و خانه خود را پیدا کنید.

3- وقتی خانه شما روبروی شما است؛ روی گزینه Report a problem در گوشه پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.

4- کادر قرمز رنگ را دقیقا روی نمای خانه خود و محلی که باید محو گردد؛ قرار دهید و My home را در فیلد Request blurring انتخاب کنید.

5- حالا، در بخش ظاهر شده در یک جمله بنویسید چرا می خواهید تصویر خانه شما تار گردد. می توانید بنویسید نگران مسایل امنیتی هستم.

6- آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی گزینه Submit بزنید.

مطمئن شوید دقیقا تصویری که می خواهید تار گردد؛ را انتخاب و به گوگل گزارش دادید. این شرکت سریعا به شما پیام می دهد تار کردن این تصویر دائمی است.

تاری دائمی نمای ساختمان

پس از زدن کلید submit، یک ایمیل از گوگل دریافت خواهید کرد که می گوید در حال آنالیز تصویری هستند که شما گزارش دادید و در صورت حل مشکل اطلاع می دهند.

ممکن است گوگل در ایمیل های دیگری از شما بخواهد منطقه ای که باید تار گردد را دقیق تر اعلام کنید. در این صورت شما باید دوباره تمام مراحل گفته شده در بالا را تکرار کنید ولی این بار با جزئیات و واضحی بیشتری، عکسی که می خواهید تار گردد را معین کنید.

دقیقا معین نیست گوگل چه زمانی نمای خانه شما را در گوگل استریت ویو تار می نماید. بنابراین، بهتر است هم اکنون آغاز کنید تا هرچه زودتر به نتیجه برسید.

از قلم نیاندازید در Bing Maps مایکروسافت هم این مراحل را تکرار کنید تا نمای ساختمان و خانه شما تار گردد. تمام مراحل به طرز شگفت آوری مشابه استریت ویو است.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 115

به "چگونه خانه خودمان را در گوگل استریت ویو تار کنیم؟ (اصلا چرا باید این کار را بکنیم؟)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه خانه خودمان را در گوگل استریت ویو تار کنیم؟ (اصلا چرا باید این کار را بکنیم؟)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید